Ғалымдар қолдың дамуы баланың сөйлеуі мен ойлауының дамуымен тығыз байланысты екенін дәлелдеді. Негізінде жүргізілген тәжірибелер мен зерттеу үлкен балалар саны анықталды мынадай заңдылық бар: егер саусақтар қозғалысының дамуы жасына сай болса, және сөйлеу дамыту болуы нормалары шегінде. Егер саусақ қозғалыстарының дамуы артта қалса, онда сөйлеудің дамуы да кешіктіріледі, дегенмен жалпы моторика қалыпты және тіпті нормадан жоғары болуы мүмкін.
Сондықтан ұсақ моториканы дамыту бойынша жұмыс баланың мектепке барар алдында басталуы керек. Жаттығуларға, ойындарға, ұсақ моториканы дамытуға және қол қимылдарын үйлестіруге тиісті тапсырмаларға назар аударатын ата-аналар бірден екі мәселені шешеді: біріншіден, баланың жалпы зияткерлік дамуына жанама әсер етеді, екіншіден, олар жазу дағдыларын игеруге дайын, бұл болашақта көптеген проблемаларды болдырмауға көмектеседі.мектепте оқыту.
Қолдың қозғалысын дамыту бойынша жұмыс үнемі жүргізілуі керек, тек содан кейін жаттығулардан үлкен нәтижеге қол жеткізіледі. Тапсырмалар Балаға қуаныш әкелуі керек, скучно және артық жұмыс жасамаңыз.
Қолмен шеберлікті дамыту үшін баламен не істеуге болады?
-Қолмен ермелсазды жұмсарту
-Разминать саусақпен пластилин, балшық.
- Әр саусағыңызбен кезекпен тастар, моншақтар, шарларды ораңыз.
-Нанизывать түймелер, шарлар, моншақтар арналған тінінің.
- Түйіндерді арқанға, сымға байлаңыз.
-Застегивать түймелер, ілмектер, найзағай, батырып қоюға.
- Бұрандаларды, жаңғақтарды бұраңыз.
- Дизайнермен, мозаикамен, текшелермен ойындар.
-Жиналу өлшемнің.
- Лайнерлермен ойын.
- Көбік шарларын, губканы қолыңызбен бүгіңіз.
- Сурет салу, бояу, көлеңкелеу.
- Қайшымен кесіңіз.
- Қағаздан қолөнер (оригами) бүктеу.
- Саусақ гимнастикасы.
-Беткейіне қою пішінді келген таяқшалар (сіріңке).
-Тігу, тоқу.
- Түрлі-түсті жолақтардан жасалған кілемшелерді тоқу.
- Ұяшықтарға сурет салу.