«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Апталық циклограмма

ЦИКЛОГРАММА

Бесінші  аптаға (28.10 – 1.11. 2019ж.)

 «Ақтиін» ерте жас тобы

Өтпелі тақырып: «Дені саудың - жаны сау»

Тақырыпша: «Өзім туралы»

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі 28.10

Сейсенбі  29.10

Сәрсенбі 30.10

Бейсенбі 31.10

Жұма 1.11

 

 

 

 

 

8.00-8.15

 

ТАҢҒЫ ТАЗАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ

 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

 

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)

8.15-8.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.50-9.00

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балабақша туралы әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды  жағдай орнату.

Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.

Құрылыс ойындары

 «Қуыршақтарға  үй құрастырамыз».

Фотосуреттер қарастыру «Менің сүйікті балабақшам».

 

Саусақ ойыны  «Мына жерде қаймақ бар».

Топтық  фотосуреттерді қарастыру. 

Үстел үсті ойыны – пазл:

«Үйшік құрастыр»

 

 

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00-9.20

«Ас дәмді болсын!»

 

Гигиеналық іс-шаралар

9.20-9.30

 

Ойын- жаттығу  (мысалы:Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаңсаң сен әрдайым,
  Таза  бетің, маңдайың.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30 – 10:15

Дене шынықтыру (1сағат)

Тақырыбы:  Допты бір-біріне лақтыру, ұстап алу.

Мақсаты:а)  Допты лақтыру әдістерін игеру жағдайларын қамтамасыз ету, түзу және ирек жолдармен жүгіруді үйрету.

ә)  Жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу.

б) Қимылды ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

 

 

Дене шынықтыру (1сағат)

 

Тақырыбы:  Түзу және ирек жолдармен жүгіру.

Мақсаты:а)  Балаларды арақашықтықты сақтай білуге дағдыландыру, тепе-теңдік сақтап жүруге үйрету.

ә) Жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу.

б) Қимылды ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру.   Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

 

Сенсорика.(0,5)

Тақырыбы:

«Терезелі үй»

Мақсаты: 1.Негізгі 8 (қызыл, қызыл сары, сары, жасыл, көк, күлгін, қара, ақ) түсті заттарды топтастыруды үйрету.

2. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

 

 

 

Мүсіндеу  (0,5)

 

Тақырыбы:

«Бауырсақ»

Мақсаты:

1. Дөңгелек пішінді заттарды мүсіндеуге үйрету.

2.  Іскерлік қабілеттерін дамыту.

3. Қайырымдылық пен жақсылыққа тәрбиелеу.

Блингвальды компонент: бауырсақ –колобок.

 

Көркем әдебиет (0,5)

 

Тақырыбы:

«Жемістер жыры» (өлең) Роза Қунақова

Мақсаты:коммуникативтік дағдыларын дамыту. Жемістерді атау барысында балалардың сөздік қорын жетілдіру.Жемістер туралы түсініктерін дамыту.

Билингвальды компонент:жемістер - фрукты

 

 

Музыка(1 сағат)

 

 

 

 

Дене шынықтыру(1)

 

Тақырыбы:  Тақтай үстімен тепе-теңдік сақтап жүру.

Мақсаты:а) Арақашықтықты сақтай отырып допты бір-біріне домалатуды үйрету.

ә) Ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу.

б) Қимылды ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

 

 

 

 

Балалардын дербес ойындыры

 

10.15-10.45

  Зейінді тұрақтандыруға арналған ойындар

     Мен жеңімпазбын Орындықтарды ортаға қойып, музыка әуені ойнағанда балалар шеңбермен айналып жүгіреді. Орындықтар саны балалар санынан 1 санға кем болуы керек. Ең соңында қалған бала орындықтың үстіне шығып, «мен жеңімпазбын» деп айтуы керек.

 

Құлақ-мұрын  Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші: құлақ – деп мұрнын ұстайды. Ал балалар айтылған мүшені дұрыс көрсетулері тиіс. Жүргізуші балалардың зейіні мен қабылдауын тексеру мақсатында оларды шатастырып атайды.

Өз орныңды тап  Балаларқатарментұрады. Әр баланың қолындаәртүрлісандар. Жүргізушібелгібергенуақыттабалаларсандардыңретібойыншатұруғатиісті. Ойынбірнешеретқайталанады. Балалардыңорындарыншатастырыпалмауықадағаланады.

 Дайын бол  Балаларшеңберменжүреді. Жүргізушібірсөзайтады, ал балаларсолсөздііс-қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады т.с.с.

 

Көпір . Ойнаушылардың санына шек қойылмайды. Ойынға көз байлайтын екі орамал керек. Ойын басқарушының нұсқауымен көпір жасайтын екі баланың көздері байланады. Олар біріне бірі қарама-қарсы тұрып, қолдарын созып «көпір» жасайды. Олар көпір жасағанда тек саусақтарының ұштарына тигізіп қана тұрады, қолдарымен ұстаспайды

Серуенге  дайындық.

Серуен

 

10.45-11.40

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Бақылау 3: Бұлтты бақылау
Мақсаты: Балаларға бұлттың неге ұқсайтынын қай бағытқа көшіп жатқанын бақылатып әңгімелеу.
Еңбек: Учаскедегі шашылған ағаш бұтақтарын жинату.
Балалармен жеке жұмыс : «Бұлт» Қ. Әлімқұлов
Қимылды ойындар: «Ақ қоян», «Күзгі тіршілік»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері

Серуеннен  оралу

11.40-11:50

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі, дербес ойын әрекеті .Заттардысанаубалабақшаойындары

Түскі ас

11:50 -13.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

«Тәтті ұйқы» Жатқызу және түскі ұйқы

13.00-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

«Ұйқымызды ашайық»Ұйқыдан біртіндеп тұру, сауықтыру және гигиеналық шаралар

15.00-15.30

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен  жүру.

Білімді кеңейту  және  мәдени-гигеналық дағдыларды  орындау.

Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаңсаң сен әрдайым,
                                          Таза  бетің, маңдайың.

Бесін ас

15.30-15.45

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс

Сауықтыру жаттығулары

 

15.45-16.00

 

Шапалақ.
Балалар шеңберге тұрып қолдарын созады. Тәрбиеші 3 деген кезде, барлықтары бір уақытта қолдарымен шапалақ соғуға тиісті.
Балалар сендердің көңіл - күйлерің қандай?
Сендер көңіл - күйлеріміз жақсы дедіңдер. Енді осы жақсы көңіл - күйлеріңді көрсетіңіздерші.
Көңілді болғанда не істейміз?
Ренжігенде...
Қорыққанда...
Қуанғанда...
Таң қалғанда...
Шапалақты тыңда
Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші алақанын соққанда балалар бір аяқпен, екі рет шапалақтағанда қолдарын екі жаққа созып, үш рет шапалақтағанда жүруін жалғастырады.
Қанша дыбыс естідіңдер?

Гүл
Балаларәржердеотырады. Жүргізуші: балаларбізбәрімізенді өсіп келе жатқан гүлдерміз. Күншықты, гүлдержайлапашылыпөсіпкеледі (қолдарынсозады). Кенеттенбаяужелсоғабастады, гүлдержелменжан - жаққашайқалады (қолдарынжан - жаққашайқайды). Бірмезгілдеаспанғабұлттөніп, жаңбыржауабастайды, гүлдертоңып, бүрісіпжабылады (қолдарынтізелерініңүстіне қойып бүрісіп отырады). Біруақыттақайтаданкүнніңкөзікүлімдепшығабастады, солуақыттагүлдер де, құлпырып, жайнапашылабастайды (балаларүлкеншеңбержасап, бірүлкенгүлшоғынажиналады).
Кімәліұйқыда?

Кемпірқосақ сал.
Бір қалыпта, арқасымен жату, аяқтары бірге, қолдары аяғының бойымен тіке тұрады. Жауырынды тік ұстап созылу.
Оң аяқты көтеріп ауада жарты шеңбер жасау, дәл солай сол аяқты көтеріп жарты шеңбер жасау.
Қандай ғажап керемет,
Әсем есік ашылды.
Түрлі - түсті бояулар,
Аспанда жайылып шашылды.

 

Найзағай.

Бір қалыпта, арқасымен жату, аяқтары бірге, қолдары аяғының бойымен тіке тұрады. Аяқтарын кеудеге жеткізу, қолдарымен құшақтау. Түзелу.
Аспанда найзағай жарқырады,
Балалар қорқып қашады.

 

 

Қайық.


Ішпен жату, қолдар иектің астында. Жартылай тұрып, еңкею, тербелу.
Жерде бұлақ жүреді,
Қағаздан қайық жасайық.
Суға оны жіберіп,
Қайықпенбіргежүзейік.

 

Ойындар, дербес әрекет

 

 

 

 

 

 

 

16:00 – 17:00

 

 

 

 

Үстел үсті  театры

«Менің балабақшам» тақырыбы бойынша сюжетті картиналар қарастыру.

 

Сюжетті-рөлдік ойын

«Қуыршақты тамақтандыр»;

Ірі құрылыс материалдарымен және  конструкторлармен  ойындар.

Ойын – жаттығу  «Қуыршықты жуындыр»;

Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру,

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

 

Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);

Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.

 

Сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

ертегі оқып беру;

үстел үсті театры және т.б.

 

Кешкі ас

17:00 –17:30

Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс.

Серуен

17:30 – 18:15

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Балабақша неше қабатты?,түсі қандай?», « Алаңдағы өсіп тұрған гүлдер»

Балалардың үйге қайтуы

18:15 – 18:45

Ата-аналарға кеңес:

«Жеке шкафтарымызды әдемілеу».

Психологтің  кеңесі: «ата-аналар балалары қалаған затты балабақшаға әкелмеу.

Балалар балабақшада  өздері  не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес:

 «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».

Келесі күнде өтетін сабақ кестесімен таныстыру.

 











 

 

 

 

 

 

Әдіскер__________________

 

 

 

Жаңартылған күні: 29.10.2019 08:51
Құрылған күні: 29.10.2019 08:51

Текст