«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тех карта ""

Білім беру саласы: «Шығармашылық», «Таным»

Тақырыбы: «Қамзолды әшекелеу»

Бөлімі:  Жапсыру

Мақсаты: 

Білімділік: Балаларды қазақтың ұлттық кимі қамзолмен

таныстыру. Ою- өрнектердің әсемдігін және түстердің үйлесімділігін көруге деген

қабілеттерін қалыптастыру.

Дамытушылық: Жиекке «мүйіз түйетабан» өрнегін түстерімен

кезектестіре бейнелеуге үйрету.

Тәрбиешілік: Зейіндікке, жұмыс атқару кезінде жауапкершілікке, мұқияттылыққа, дәлдікке,

сенімділікке, жұмыс мәдениетіне тәрбиелеу

Сабақтың түрі: интергациялық ашық сабақ.

Көрнекілігі: оюлар, ұлттық киімдер(слайд) камзол үлгісі, әр балаға қамзол , желім,

қиылған оюлар, қағаз сүлгі.

Әдіс – тәсілдер: көрсету, әңгімелесу, сұрақ – жауап, сергіту, ойын,

қорыту.
 

Салалық

байланыс: тіл дамыту, жапсыру

Билингвальды компонент:  қамзол –камзол, ою - орнамент.

 

Іс-әрекет 

кезеңдері

Тәрбиеші қызметі

Балалардың    іс-әрекеті

Мотивациялық  қозғаушы

Шаттық

шеңбері.

Күннің көзі ашылсын,
 

Көкке шуақ шашылсын.
 

Құтты қонақ келіпті,
 

Төрімізге еніпті.
 

Амандасу үлкенге,
 

Тәрбиенің басы ғой.
 

Ал, қанекей бәріміз,
 

Сәлем дейік үлкенге.
 

Сәлеметсіздерме апайлар,

- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
 

- Қандай ай?
 

- Аптаның нешінші күні?
 

- Бүгін бізде жапсыру сабағы.

 Шеңберге тұрып

тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап

қимылмен жасайды

 

 

Қойылған сұрақтарға жауап

береді.

 

 

Ізденіс

ұйымдастырушылық

(Есік қағылып хат тасушы келеді)
 

Хат тасушы: Сәлеметсіздерме балалар, бұл «Қарлығаш» тобы ма?
 

Мен сендерге сәлемдеме әкеліп едім. Балалар

сендер бұл сәлемдемені алғыларын келеме?

Тәрбиеші: Әрине, алғымыз келеді.

Хат тасушы: Онда балалар менімен бір тапсырмам бар.

Ойын: «Тұр сақинам тұр»

Ойынның шарты: Балалар отырады

Хат тасушы: Жарайсыңдар сәлемдемелеріңді алыңыз, мінекей

апай. Ал сау болыңдар балалар.
 

Тәрбиеші: Ой рахмет сізге, сау болыңыз,

жолыңыз болсын.
 

Тәрбиеші: балалар онда сәлемдемемізді тез ашып

көрейік,  ішінде не бар екен.

-Ой балалар мынау не?
 

- тағы не бар екен?
 

Қане алдымен мына дискіні қосып, ішінде не бар

екен көрейік.
 

(Теледидар қосылып, ұлттық киімдерді көреді.)

«Диктафон»
 

Әже: Амансыңдар ма, балалар! Мен

немерелеріме қамзол тігіп едім, енді сол қамзолға қандай ою - өрнек салып

әдемілейтінімді білмей отырмын. Ал енді менің салып жіберген камзолдарыма

әдемілеп салынған оюлар күтемін.Сау болыңдар!
 

Тәрбиеші: Балалар бізге әжеміз үлкен сенім

артып отыр екен, әжемізге көмектесеміз бе?

1. Билингвалды компонентпен таныстыру:

қамзол – камзол, ою – орнамент. (обратить внимание и прописать в плане)

- Олай болса алдымен ою туралы тақпақ

пен мақал – мәтелдер айтып жіберейік.

Інжу: әжем өрнек тереді

Сымақ сырып оюлап

Басы ауыра береді

Шай ішпесе қоюлап.
 

Инаят: Ою ойғанның – ойы ұшқыр.
 

Назерке: Ою ойған, сызу да сызады.
 

Гүлназым: Шешеннің сөзі ортақ,
 

Шебердің қолы ортақ.

 

 

Балалар хат тасушымен

сәлемдеседі. Тапсырмасын мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тұр сақинам тұр» ойынын ойнап

серпіліп, қуанады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  хат тасушымен қоштасады.

 

  - Бұл диск қой.

- қиылған қамзолдар.

 

 

 

Таңырқап мұқият қарап отырады.

Теледидарға назар салады.

Әженің сәлемдемесин тыңдайды.

  Балалар жаңа сөздерді қайталап

айтады.

 

 Балалар тақпақ пен мақал –

мәтелдерін айтады.

  Балалар мақал – мәтелдерін

айтады.

  Шығармашылық орталыққа көшіп

тапсырмаларын орындауға кіріседі.   

                                                                                                         

Ұйымдастырушылық – ізденістік

- Ал енді шығармашылық

орталыққа өтіп әжеміздің тапсырмасын орындайық. Мен сендерге қазақтың ою

өрнектерін еске түсірейін: түйе табан және мүйіз оюын жапсырамыз
 

Сендердің алдарында қамзолдар жатыр, бірге осы

қамзолдарлы әшекелейік.
 

Қауіпсіздік

ережесі.

Алдарыңда дайын картон

бастырмасына, оюларды жапсырады.
 

Тәрбиеші балалардың жұмыстарын қадағалап,

нұсқау беріп отырады.

Саусақ жатығуын жасайды:

Бас бармақ- ата,

Балан үйрек – әже,

Ортан терек – әке,

Шылдыр шүмек – ана,

Кішкентай бөбек –мен.

Бір үйде біз нешеуміз,

Бір үйде біз бесеуміз.

Балалар жұмыс жасаған

кезде тәрбиеші әрқайсысына көмектесіп, қадағалайды. Жеке дара жұмыс.

 - Қошқар мүйіз, қос мүйіз, тарақ, ирек

т. б.

өрнектер элементерін атайды

 

 Қауіпсіздік ережесін

естеріне түсіріп желіммен қалай жұмыс жасауды айтып өтеді.Жұмыс кезінде

элементерді өз талғамдарымен  таңдайды.

 

Саусақ жаттығуын орындайды.

  Желімді ауызға салуға болмайды, үстеріне жағуға болмайды

 

 

 

Саусақ жатығуын жасайды.  

Рефлексифті

коррекциялашы

-Жарайсыңдар, әженің

тапсырмасын ұқыпты орындап шықтыңдар. Ал, енді пошта арқылы қамзоларымызды

жіберейік.

Сұрақ – жауап арқылы

қорытындылау:          

Балалар бізге хатқалташасын кім әкелді?         

Хатқалташаның ішінде не болды, қамзолды әшекейлеп беруді кім сұрады?     

Қандай оюларды жапсырдық, атаулары.         

Әже:Бәрекелді, жарайсыңдар тапсырманы толық орындап бердіңдер. Менің сендерге

берер сыйлығым бар. (таратып әр баланы тәрбиеші мақтайды. )

 

 

Тәрбиешімен бірге пошта арқылы

жасаған қамзолдарын салып жібереді.

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Сыйлықтарын алып қуанады.

Жаңартылған күні: 29.05.2019 12:30
Құрылған күні: 29.05.2019 12:30

Текст