«Балапан» орта тобының ұйымдастырылған технологиялық картасы.
Күні: 25.04.19ж
Тобы: Балапан
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Жапсыру
Тақырыбы: «Әдемі мерекелік жалаушалар»
Мақсаты:
а) Қайшымен тіктөртбұрышғ үшбұрыш және жолақ қағаздарды дұрыс қия білуді үйрету;
ә) Шығармашылық қабілеттерін дамыту;
б) Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: Мереке- праздник
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші шаттық шеңберін музыка жетекшісінің сүйемелдеуіндегі «Достық» әнімен ұйымдастырады. Сөзі: Е.Елубаевтікі Әні: И.Нүсіпбаевтікі. -Балалар, көңіл күйлерің қалай? |
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, ырғатыла билеп, әнді орындайды. -Өте жақсы! |
Іздену ұйым-дастырушы |
-Балалар, бақшамызда ән айтып, би билеп қандай мерекелер өткіздік? Еске түсіріп айтайықшы. -Дұрыс айтасындар. Ал осы мерекелерде ауланы, залды, бөлмені қалай және немен безендірдік?Балалар, бігін біздің топта мереке! Сондықтан қазіргі оқу іс-әрекетінде жалаушаларды қиып, жапсырамыз. 1.Түрлі түсті үшбұрыш жалаушаларды қиып, санайық, білетін түстерімізді атайық.-неше үшбұрыш қидындар? -Сендер білетін қандай түстері?-Енді үшбұрыштарды теңдей екіге бөліп |
-Наурыз мерекесін өткіздік. -Спорт мерекесі болды. -«Жас суретшілер» көрмесі өтті. -«Әнші балапан» байқауы болды т.б. |
|
қоямыз. Сергіту сәті. Тәрбиеші өлең жолдарын оқиды: Бойымызды тік ұстап, Жоғары –төмен қарайық. Қане, сапты түзейік, тіземізді бүгейік. Ыршып алға түсейік: Бір, екі, үш, Ал, қанеки, ұш (секіреді) Төрт, бес, алты, жеті, Мынау – жолдың шеті.
2. Жіпке жалаушаларды ілу, яғни жапсыру. -Балалар, неше қатар жіп ілініп тұр? -5 жалаушаны бір қатарға, қалған бесеуін екінші қатарға жапсырамыз. Тәрбиеші балалардың көңіл күйлерің сергіту үшін Е.Өтетілеуұлының «Жалауша» өлеңін оқып береді: Жалауымыз жас тұған, Біз қарамай өтпейміз. Көк жалаудын астында Көгереміз, көктейміз. Жұмыс жасау барысында көмек қажет болған балаларға тәбиеші көңіл бөледі |
-Шар, жалаушалар ілдік. Қанатты сөздер ілінді, гүлмен безендірдік. -Музыка қойдық. Қайшымен жұмыс жасау ережесін еске түсіре отырып, балалар тапсырманы орындайды.
-10 үшбұрыш қидық. -қызыл, сары, көк, жасыл түстерді білеміз. -Бес-бестен бөліп қояды.
Тәрбиешінің оқыған өлең жолдарына сәйкес сергіту жатығуын орындайды. -Екі қатар жіп ілініп тұр. Тәрбиешінің айтуы бойынша жалаушаларды жапсырады. Балалар өлеңді мұқият тыңдайды. Қиып алған жалаушаларына желім жағып жапсырады |
Рефлексивті түзетушілік |
-Міне, мемрекелік жалаушыларымыз дайын болды. Бүгін барлықтарың өте жақсы жұмыс жасадындар. Үлкен рахмет. |
Балалар жасаған жалаушаларымен топты безендіреді. Балалар жұмыс орындарын реттейді. |
Білу керек: мерекеге арнап неше түрлі жалаушалар;
Болу керек: мерекелердің ерекшеліктері жайлы;
Үйрену керек: жалаушаларды қиюдың тәсілдерін, санауды, әннің мәтінін;