Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалау құрылымы
№ |
Өзін-өзі бағалау бөлімдері |
Бағалау мазмұны |
Өзін-өзі бағалау материалдары |
Сілтеме |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Білім беру мекемесі жайлы жалпы мағлұматтар |
Ақмола облысыбілімбасқармасының Жарқайыңауданыбойыншабілім бөлімініңжанындағыДержавинқаласының«Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны. Заңды мекенжайы: Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы) - Қазақстан, Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Державин қаласы, Ғабдуллин көшесі 118 А . Заңды тұлғаның байланыс деректері: Заңды тұлғаның байланыс деректері-жұмыс тел. 8(716) 48 -7-90-92, 9-05-19 электрондық пошта – baldirgan1189@mail.ru, web-сайт –http://ds0009.zharkain.aqmoedu.kz/admin Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері. тұлғалар (басшының Т.А. Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі) – Серикбаева Гульнара Сатаевна бөбекжай бақшаның меңгерушісі лауазымына 2020жылғы 02 наурыздың № 20 Жарқайын аудандық ББ бұйрығы, 2021 жылы бөбекжайының атауы өзгеруіне байланысты Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайын ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының "Балдырған "бөбекжайының меңгерушісі болып қайта тағайындалды" |
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама
Меңгерушіні лауазымға тағайындау туралы меңгерушінің бұйрығы
Ақмола облысы Жарқайын ауданы білім бөлімінің 13 қаңтардағы № 30 2021 жылғы қаңтардағы бұйрығы. |
https://cloud.mail.ru/public/9tNh/EY7vWu3uy
https://cloud.mail.ru/public/paS2/fkUdxsQM2
https://egov.kz/cms/information/about/help-elektronnoe-pravitelstvo
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Кадрлық талдау |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын өлшем шарттар (Әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес кесте қоса беріледі, ол меңгерушінің қолымен және мөрімен расталады.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтай отырып, бағаланатын кезеңдегі педагогтердің штат кестесі.
Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер жалпы 17 педагог қызмет атқарады. Оның ішінде мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу мамандығы бойынша білімі бар педагогтар саны 8 педагог.
Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер бес жылда кемінде бір рет:
Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының білім деңгейі тұрақты, аттестаттау кесте бойынша жүргізілуде. Қазіргі уақытта барлық педагогтардың білімі бар. Балабақшаның кадрлық әлеуеті жемісті шығармашылық үдеріске ықпал етеді. Педагогтар кестеге сәйкес біліктілікті арттыру курстарынан өтіп, өздерінің кәсіби деңгейін арттырып, балаларды тәрбиелеу мен оқыту сапасын жақсарту жөніндегі жұмысты жандандырады. Педагогтар біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру "Өрлеу" ұлттық біліктілікті арттыру орталығы "АҚ жанындағы курстардан өтті. |
Штаттық жүктеме
Педагогтар жайлы мәлімет
|
https://cloud.mail.ru/public/KEUb/BG6ow4RkT
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Тәрбиеленушілер жайлы мәлімет |
Меңгерушінің қолымен және мөрімен расталған әдістемелік ұсынымдарға сай тәрбие мен оқыту нәтижелер жасы бойынша тәрбиеленушілер туралы мәліметтер қосымшада көрсетілді.
«Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-да 6 топ қазақ тілінде жұмыс істейді.
Білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер: |
Балалар тізімі
|
https://cloud.mail.ru/public/Zdox/pcs9pYeNW
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес жүргізіледі. Мектепке дейінгі білім берудің барлық жас деңгейлерінің оқу жүктемесі санитарлық-гигиеналық нормалар мен қағидаларға сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша балабақша қазіргі заманғы үнемі өзгеріп отыратын әлемде табысты бейімделуге қабілетті баланың жеке басын қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасайды. Білім беру салаларының мазмұнын зерделеуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың тиісті жас сатысының базистік жоспарында айқындалған саны мен көлеміне сәйкес келеді. Жазғы уақытта бала денсаулығын шынықтыру, сауықтыру мақсатында жазғы сауықтыру жұмыс жоспары құрылды. Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын критерийлер: Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі мектепке дейінгі жастағы (3-5 жас) балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларымен айқындалады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығы. |
Ұйымдастырылған қызметтің 2023-2024 оқу жылына арналған перспективалық жоспары
2023-2024 оқу жылындағы тәрбие-білім беру процесінің циклограммалары
Әзірленген және бекітілген оқу жұмыс жоспары және 2023-2024 оқу жылындағы ұйымдастырылған қызмет
Жазғы сауықтыру жоспары |
https://cloud.mail.ru/public/MR1M/eif6p2Zv1
https://cloud.mail.ru/public/uqyr/vS68gUwvU
https://cloud.mail.ru/public/wBGX/rt5PEsgci
https://cloud.mail.ru/public/jUV9/5ZebmFp4j
https://cloud.mail.ru/public/NkBj/57nxCG3Vf
https://cloud.mail.ru/public/pSPV/ci42PB4Xm
https://cloud.mail.ru/public/PVa4/nBNCgdLQW
https://cloud.mail.ru/public/ds5M/KvR8Kphtt
https://cloud.mail.ru/public/wwRV/ppfBTGR4L
https://cloud.mail.ru/public/rfTT/kRTQJ1Z5y
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Оқу-материалдық активтер |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау Ғимарат туралы мәліметтер Ғимарат түрі - кірпіш Салынған жылы - 2009 Жалпы ауданы – 2106,4 Жобалық қуаты - 120
Есепші құжаттары бойынша жабдықтар жайлы мәлімет |
Негізгі құралдар тізімі
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры |
Биылғы оқу жылында кітапхана қоры сатып алынбады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Тәрбиеленушілердің білімін бағалау |
Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін іске асыру мақсатында 2023-2024 оқу жылына мониторинг жүргізу мазмұнын реттейтін нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізілді, модельді іске асыру шеңберінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты бекітілді (бұдан әрі - Стандарт), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы қайта қаралып, бекітілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Осы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірленді. 1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі - 2. төмен деңгейдегі балалардың үлесі - 3. деңгейі жоғары балалардың үлесі - Балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын игеру сапасын бағалау және өлшеу көптеген балалардың негізгі құзыреттілігін дамытудың бағаланатын кезеңі мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келетінін көрсетті. |
2023-2024 оқы жылының тәрбиеленушілердің білім деңгейі мониторингі
Баланың жеке даму картасы |
https://cloud.mail.ru/public/qUse/8ah1k8dxk
https://cloud.mail.ru/public/gQSs/VjwbnQPfu
https://cloud.mail.ru/public/z8S6/Txd3ZDSux
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Білім беру процесіне қатысушыларға сауалнама жүргізу және т.б. |
|
Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің жинағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Кемшіліктер мен ескертулер. 1. Әрбiр жас тобын көркем және әдiстемелiк әдебиетпен толықтыру. 2, 2024 жылдан 2025 жылға дейін мектепке дейінгі білімі бар педагогтардың үлесін ұлғайту. 3. Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші санаттарындағы педагогтардың үлесін бес жыл ішінде арттыру.
Оларды шешу жолдары. - Мектепке дейiнгi салаға түсу үшiн педагогтарды даярлау. - аттестаттауға және біліктілік тестілеуге дайындық кезінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Қорытындылар мен ұсыныстар 1, Балабақшадағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі ұйымдардың жұмысын регламенттейтін қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге бағынады. 2, Әрбір жас тобында балалардың жасы мен жүктемесі қолданыстағы үлгілік оқу жоспарларына сәйкес ескерілген, бұл тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне дайындықты қамтамасыз етеді. 3. Педагог-мамандар сабақтарды перспективалық жоспарға сәйкес өткізеді. 4. Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші біліктілік деңгейі бар педагогтардың санын ұлғайтуға ықпал ету. 5, Қалалық, аудандық, облыстық деңгейде алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені тарату және жинақтау бойынша педагогтардың белсенділігін арттыру. |