«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылы

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу  бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының  өзін-өзі бағалау құрылымы

 

Өзін-өзі  бағалау бөлімдері

Бағалау  мазмұны

Өзін-өзі бағалау материалдары

Сілтеме

1

Білім беру  мекемесі жайлы   жалпы  мағлұматтар

  •  

Ақмола облысыбілімбасқармасының Жарқайыңауданыбойыншабілім бөлімініңжанындағыДержавинқаласының«Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны.

Заңды мекенжайы:

Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы) - Қазақстан, Ақмола облысы, Жарқайың  ауданы, Державин  қаласы, Ғабдуллин көшесі 118 А .

Заңды тұлғаның байланыс деректері:

Заңды тұлғаның байланыс деректері-жұмыс тел. 8(716) 48 -7-90-92, 9-05-19 электрондық пошта – baldirgan1189@mail.ru, web-сайт –http://ds0009.zharkain.aqmoedu.kz/admin Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері. тұлғалар (басшының Т.А. Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі) – Серикбаева Гульнара Сатаевна  бөбекжай бақшаның меңгерушісі лауазымына 2020жылғы 02 наурыздың  № 20 Жарқайын аудандық  ББ  бұйрығы, 2021 жылы бөбекжайының атауы өзгеруіне байланысты Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайын ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин  қаласының "Балдырған "бөбекжайының  меңгерушісі болып қайта тағайындалды"

Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама

 

 

 

 

Меңгерушіні лауазымға тағайындау туралы меңгерушінің бұйрығы

 

 

 

 

 

Ақмола облысы Жарқайын ауданы білім бөлімінің 13 қаңтардағы № 30  2021 жылғы қаңтардағы бұйрығы.

 

https://my.egov.kz/#/

 

 

 

 

 

https://cloud.mail.ru/public/9tNh/EY7vWu3uy

 

 

https://cloud.mail.ru/public/paS2/fkUdxsQM2

 

 

 

 

 

https://egov.kz/cms/information/about/help-elektronnoe-pravitelstvo

 

 

2

Кадрлық талдау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын өлшем  шарттар (Әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес кесте қоса беріледі, ол меңгерушінің қолымен және мөрімен расталады.

 

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтай  отырып,  бағаланатын кезеңдегі  педагогтердің  штат кестесі.

 

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер жалпы  17 педагог қызмет  атқарады. Оның  ішінде  мектепке  дейінгі  оқыту  мен  тәрбиелеу  мамандығы  бойынша  білімі  бар  педагогтар  саны 8 педагог.

 

Должность педагогов

Шт.ед

образование

Высшее/послевуз.

Высшее /послевуз.дошкольное

Ср.спец/общее средн

Сертификат о прохождении переподготовки по профилю

незаконченное

Высшее/послевуз

Ср.спец

Заведующая

1

1

 

 

1

 

 

методист

1

1

 

 

1

 

 

Воспитатель

5

 

 

 

1

1

3

1

 

 

психолог

1

1

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер бес жылда кемінде бір рет:

 

категория

2020

2021

2022

2023

2024

Педагог-мастер

 

 

 

 

 

Педагог-исследователь

1

 

 

 

 

Педагог-эксперт

 

 

 

1

 

Педагог-модератор

3

2

 

 

 

Высшая категория

 

 

 

 

 

Первая категория

 

 

1

 

 

Вторая категория

 

 

   

 

педагог

 

 

1

 

 

Без кат

 

 

 

 

 

Итого  

4

2

2

1

 

 

Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының білім деңгейі тұрақты, аттестаттау кесте бойынша жүргізілуде. Қазіргі уақытта барлық педагогтардың білімі бар. Балабақшаның кадрлық әлеуеті жемісті шығармашылық  үдеріске  ықпал  етеді.  Педагогтар кестеге  сәйкес  біліктілікті  арттыру  курстарынан  өтіп, өздерінің  кәсіби  деңгейін   арттырып,  балаларды   тәрбиелеу мен  оқыту  сапасын  жақсарту  жөніндегі  жұмысты жандандырады. Педагогтар   біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру "Өрлеу" ұлттық біліктілікті арттыру орталығы "АҚ  жанындағы  курстардан   өтті.

 

 

 

 

Штаттық  жүктеме

 

 

 

 

 

Педагогтар жайлы  мәлімет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://cloud.mail.ru/public/KEUb/BG6ow4RkT

 

 

 

 

 

3

Тәрбиеленушілер жайлы  мәлімет

Меңгерушінің  қолымен  және  мөрімен  расталған  әдістемелік  ұсынымдарға  сай  тәрбие  мен  оқыту  нәтижелер

жасы  бойынша  тәрбиеленушілер  туралы мәліметтер  қосымшада  көрсетілді.

 

«Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-да  6 топ қазақ  тілінде  жұмыс  істейді.

 

Білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:

 

 

Балалар  тізімі

 

 

 

 

https://cloud.mail.ru/public/Zdox/pcs9pYeNW

 

 

4

Оқу  іс-әрекеті

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер

Жұмыс  оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес  жүргізіледі.

Мектепке дейінгі білім берудің барлық жас деңгейлерінің оқу жүктемесі санитарлық-гигиеналық нормалар мен қағидаларға сәйкес келеді. Оқу жүктемесінің көлемі бойынша балабақша қазіргі заманғы үнемі өзгеріп отыратын әлемде табысты бейімделуге қабілетті баланың жеке басын қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасайды. Білім беру салаларының мазмұнын зерделеуге бөлінген ұйымдастырылған оқу қызметінің саны мен көлемі оқытудың тиісті жас сатысының базистік жоспарында айқындалған саны мен көлеміне сәйкес келеді.

Жазғы  уақытта  бала  денсаулығын  шынықтыру, сауықтыру  мақсатында  жазғы  сауықтыру  жұмыс  жоспары  құрылды.

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын критерийлер:

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі мектепке дейінгі жастағы (3-5 жас) балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларымен айқындалады.  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің  9 қыркүйектегі № 394 бұйрығы.

Ұйымдастырылған қызметтің 2023-2024 оқу жылына арналған перспективалық жоспары

 

 

2023-2024  оқу жылындағы тәрбие-білім беру процесінің циклограммалары

 

 

 

 

 

Әзірленген және бекітілген оқу жұмыс жоспары  және  2023-2024 оқу жылындағы ұйымдастырылған қызмет

 

 

 

 

Жазғы  сауықтыру  жоспары

https://cloud.mail.ru/public/MR1M/eif6p2Zv1

 

https://cloud.mail.ru/public/uqyr/vS68gUwvU

 

https://cloud.mail.ru/public/wBGX/rt5PEsgci

 

 

https://cloud.mail.ru/public/jUV9/5ZebmFp4j

 

 

https://cloud.mail.ru/public/NkBj/57nxCG3Vf

 

 

 

 

https://cloud.mail.ru/public/pSPV/ci42PB4Xm

 

https://cloud.mail.ru/public/PVa4/nBNCgdLQW

 

 

https://cloud.mail.ru/public/ds5M/KvR8Kphtt

 

 

https://cloud.mail.ru/public/wwRV/ppfBTGR4L

 

 

 

https://cloud.mail.ru/public/rfTT/kRTQJ1Z5y

 

5

Оқу-материалдық активтер

 Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер:

- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау

Ғимарат туралы мәліметтер

Ғимарат түрі - кірпіш

Салынған жылы - 2009

Жалпы ауданы – 2106,4

Жобалық қуаты - 120

 

Есепші құжаттары  бойынша  жабдықтар  жайлы  мәлімет

 

 

 

Негізгі құралдар тізімі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

Биылғы оқу  жылында  кітапхана  қоры сатып алынбады.

   

7

Тәрбиеленушілердің білімін бағалау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін іске асыру мақсатында 2023-2024  оқу жылына мониторинг жүргізу мазмұнын  реттейтін  нормативтік  құқықтық  актілерге өзгерістер  мен  толықтырулар  енгізілді, модельді іске асыру шеңберінде  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты бекітілді (бұдан әрі - Стандарт), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары және мектепке дейінгі тәрбие мен  оқытудың  үлгілік  оқу  бағдарламасы  қайта қаралып, бекітілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген  Осы  нормативтік  құқықтық  актілерді  ескере отырып,  мектепке  дейінгі  тәрбие  мен  оқытудың  үлгілік бағдарламасының  мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізу  бойынша  әдістемелік  ұсынымдар  әзірленді.
 

1. төмен деңгейдегі балалардың үлесі -

2. төмен деңгейдегі балалардың үлесі -

3. деңгейі жоғары балалардың үлесі -

Балалардың  мектепке  дейінгі  білім  беру  бағдарламаларының базалық  мазмұнын  игеру  сапасын  бағалау  және  өлшеу көптеген  балалардың  негізгі  құзыреттілігін  дамытудың бағаланатын  кезеңі  мектепке  дейінгі  тәрбие  мен  оқыту бойынша  ҚР  Мемлекеттік  жалпыға  міндетті   білім  беру стандартының  талаптарына  сәйкес  келетінін  көрсетті.

2023-2024 оқы жылының тәрбиеленушілердің  білім  деңгейі мониторингі

 

 

Баланың  жеке даму  картасы

https://cloud.mail.ru/public/qUse/8ah1k8dxk

 

 

https://cloud.mail.ru/public/gQSs/VjwbnQPfu

 

 

https://cloud.mail.ru/public/z8S6/Txd3ZDSux

 

8

Білім беру процесіне қатысушыларға сауалнама жүргізу және т.б.

  • Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау

 

 

Респонденты

Всего по списку

Приняли участие в опросе

% участия

Результат опроса

Всего вопросов

Кол-во положительных ответов

Доля (%) положительных ответов

Педагоги

8

8

100%

21

144

100%

Родители воспитанников группы

100

85

85%

15

1275

85%

 

 

Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің жинағы

 

9

Кемшіліктер мен ескертулер.

1. Әрбiр жас тобын көркем және әдiстемелiк әдебиетпен толықтыру.

2, 2024 жылдан 2025  жылға  дейін  мектепке  дейінгі  білімі  бар  педагогтардың   үлесін  ұлғайту.

3. Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші санаттарындағы педагогтардың үлесін бес жыл ішінде арттыру.

 

Оларды шешу жолдары.

- Мектепке дейiнгi салаға түсу үшiн  педагогтарды даярлау.

- аттестаттауға және біліктілік тестілеуге дайындық кезінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету.

10

Қорытындылар мен ұсыныстар

1, Балабақшадағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі ұйымдардың жұмысын регламенттейтін қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге бағынады.

2, Әрбір жас тобында балалардың жасы мен жүктемесі қолданыстағы үлгілік оқу жоспарларына сәйкес ескерілген, бұл тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне дайындықты қамтамасыз етеді.

3. Педагог-мамандар сабақтарды перспективалық жоспарға сәйкес өткізеді.

4. Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші біліктілік деңгейі бар педагогтардың санын ұлғайтуға ықпал ету.

5, Қалалық, аудандық, облыстық деңгейде алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені тарату және жинақтау бойынша педагогтардың белсенділігін арттыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 22.07.2024 11:20
Құрылған күні: 22.07.2024 11:15

Текст