«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша қорытынды

 

 Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК

өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша қорытынды

 

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны.
Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы) - Қазақстан, Ақмола облысы, Жарқайың  ауданы, Державин  қаласы, Ғабдуллин көшесі 118 А .
Заңды тұлғаның байланыс деректері-жұмыс тел. 8(716) 48 -7-90-92, 9-05-19 электрондық пошта – baldirgan1189@mail.ru, web-сайт –http://ds0009.zharkain.aqmoedu.kz/admin Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері. тұлғалар (басшының Т.А. Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі) – Серикбаева Гульнара Сатаевна  бөбекжай бақшаның меңгерушісі лауазымына 2020жылғы 02 наурыздың  № 20 Жарқайын аудандық  ББ  бұйрығы, 2021 жылы бөбекжайының атауы өзгеруіне байланысты Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайын ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин  қаласының "Балдырған "бөбекжайының  меңгерушісі болып қайта тағайындалды" Ақмола облысы Жарқайын ауданы білім бөлімінің 13 қаңтардағы № 30  2021 жылғы қаңтардағы бұйрығы.

5. Құқық белгілеуші және құрылтай құжаттары: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 18 қаңтардағы анықтама  БСН 090440013262, Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының" 2021 жылғы 5 қаңтардағы № А-1/3 Жарғысы.

6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарлама жіберу туралы  бақылау талоны : хабарлама № 0066446

Берілген күні мен уақыты 09.09.2009 ж..

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны Жарғыға, мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына, Санитарлық қағидаларға (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615" Мектепке дейінгі ұйымдарға және балалар үйлеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар" санитарлық қағидаларын бекіту туралы " бұйрығы) сәйкес жүзеге асырылады.

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚКбілім беру қызметі Нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады.

1.Қазақстан Республикасының "Білім туралы"Заңы  27 шілде 2007 жылы № 319-III

2."Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 27 желтоқсан 2019 жылы № 293

   3."Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 8 тамыз 2002 жылы N 345.

4.«Ойыншықтардың зиянсыздығы туралы» Қазақстан Республикасының Заңы  21 шілде  2007 жылы №306.

5."Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 11 шілде 2002 жылы № 343.

6.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі 15 наурыз 2021 жылы  № 137

7. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты 31қазан  2018 жылы  № 604

8.Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары  20 желтоқсан  2012 жылы  № 557

9.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары

мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызмет көрсету. 30 қазан  2018 жылы  № 595

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-ның жұмыс тәртібі және балалардың осы мекемеде болуы  аптасына  5 жұмыс күні (демалыс күндері-сенбі, жексенбі, мереке күндері) 10.30 уақыттарын (8.15 – ден 18.45-ға дейін) құрайды.

Қызметтің МЖМБС және ҮОЖ МТЖО талаптарына сәйкестігі.

    "Балдырған "бөбекжайы" МКҚК-да Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңының 5 және 14-баптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін қолайлы, қауіпсіз, білім беру жағдайлары жасалған, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17669 болып тіркелген). 

     Білім беру салалары және ұйымдастырылған оқу қызметі МЖМБС талаптарына және ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес келеді.

     2017-2018 оқу жылында  ерте жас тобындағы  балалар  үшін  апталық  жүктеме 7 сағатты құрады. 1 кіші топтағы балалар үшін апталық жүктеме -9 сағатты құрады. 2 кіші топтағы балалар үшін апталық жүктеме-11 және 1 сағат вариативті компонент, барлығы 12 сағат. Ортаңғы топтағы балаларға арналған ҰОҚ жалпы көлемі-12 сағат және вариативті компонент  2 сағат, барлығы 14 сағат. Ересек топтағы балалардың жүктемесі 17 сағат және 3 сағат вариативті компонент, барлығы 20 сағат.

     2017-2018 оқу жылында оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын, білім беру процесін ұйымдастырудың нысандары, әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, вариативті оқу бағдарламалары өткізілді.

      Екінші кіші "Балапан" тобында вариативті компонент - "Табиғат  және  біз», «Ақтиін» ортаңғы  тобында «Ертегілер  елінде», «Әнші  балапан», «Жұлдыздар» ересек  тобында «Шебер  бала  боламыз», «Қуыршақ  театры», «Біз  өнерлі  баламыз» атты   вариативті компоненттер  жүргізілді.

    2018-2019 оқу жылында ерте  жас тобындағы  балалар  үшін  апталық  жүктеме 7 сағатты құрады.   1 кіші топтың балалары үшін апталық жүктеме -9 сағатты құрады. 2 кіші топтағы балалар үшін апталық жүктеме-11 және 1 сағат вариактивті компонент, барлығы 12 сағат. Ортаңғы топтағы балаларға арналған ҰОҚ жалпы көлемі-12 сағат және вариативті компоненттің 2 сағаты, барлығы 14 сағат. Ересек топтағы балалардың жүктемесі 17 сағат және 3 сағат вариативті компонент, барлығы 20 сағат.

     "Ақбота" екінші  кіші тобындағы вариактивті компонент - "Қуыршақ  театры",«Балапан» ортаңғы тобында «Этнопедагогика» және  «Өнерлі  балапан», «Ақтиін» ересек тобында «Этнопедагогика», «Қазақтың  ұлттық  ойындары», «Өнерлі  өрендер» вариактивті компоненттері  жүргізілді.

    2019-2020 оқу жылында ұйымдастырылған оқу қызметінің сағат саны оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және жас ерекшелігіне сай ерте жас топ  балалары үшін жүктеме -7 сағатты құрады. 1 кіші топтың балалары үшін апталық жүктеме -9 сағатты құрады. 2 кіші топтағы балалар үшін апталық жүктеме-11 және 1 сағат вариактивті компонент, барлығы 12 сағат. Ортаңғы топтағы балаларға арналған ҰОҚ жалпы көлемі-12 сағат және вариативті компоненттің 2 сағаты, барлығы 14 сағат. Ересек топтағы балалардың жүктемесі 17 сағат және 3 сағат вариативті компонент, барлығы 20 сағат. 

    «Жауқазын» екінші кіші  тобында «Туған өлке»,  Ортаңғы "Ақбота" - "Этнопедагогика", «Өнерлі  балапан», «Балапан» ересек тобында  «Этнопедагогика», «Шынықсаң шымыр  болармыз», «Өнерлі  өрендер» вариактивті компоненттері  жүргізілді

      2020-2021 оқу жылында ұйымдастырылған оқу қызметінің сағат саны оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және жас ерекшелігіне сай ерте жас топ  балалары үшін жүктеме -7 сағатты құрады. кіші топтың балалары үшін апталық жүктеме -9 сағатты құрады. ортаңғы топтағы балаларға арналған ҰОҚ жалпы көлемі-11  сағат және вариативті компоненттің 1  сағаты, барлығы 12 сағат. Ересек топтағы балалардың жүктемесі 12 сағат және 2 сағат вариативті компонент, барлығы 14 сағат. 

        Ортаңғы "Жұлдыздар" тобында  - "Көңілді ойын", «Ақбота» ересек тобында  «Тәрбие тал бесіктен», «Би билейміз  дөңгеленіп»,  «Жауқазын» ересек  тобында  «Шебер бала  боламыз», «Би билейміз дөңгеленіп»  вариактивті компоненттері  жүргізілді

     2021-2022 оқу жылында ұйымдастырылған оқу қызметінің сағат саны оқу жүктемесінің белгіленген нормаларынан аспады және жас ерекшелігіне сай ерте жас топ  балалары үшін жүктеме -7 сағатты құрады. кіші топтың балалары үшін апталық жүктеме -9 сағатты құрады. ортаңғы топтағы балаларға арналған ҰОҚ жалпы көлемі-11  сағат және вариативті компоненттің 1  сағаты, барлығы 12 сағат. Ересек топтағы балалардың жүктемесі 12 сағат және 2 сағат вариативті компонент, барлығы 14 сағат. 

        Ортаңғы "Қарлығаш" тобында  - "Сиқырлы  саусақтар", «Жұлдыздар» ересек тобында  «Саусақтарды  дамыту» 0,5 – сағат, «Тәуелсіз  ұрпақтары» 0,5-сағат, «Қызықты  сандар  әлемі»,   «Жауқазын»  ересек  тобында  «Ғажайып дыбыстар», «Жас зерттеушілер» 0,5-сағат, «Тәуелсіз ел ұрпақтары» 0,5-сағат   вариактивті компоненттері  жүргізілді

ҮОЖ МТжО сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру.

  Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚКбілім беру қызметін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылады.

      2017-2018, 2018-2019,2019-2020,2020-2021,2021-2022 оқу жылындағы әдістемелік тақырып "Мектеп жасына  дейінгі  балалардың  жас  ерекшеліктері мен  мүмкіндіктеріне  сәйкес  білім, білік  дағдыларын,  рухани- адамгершілік құндылықтарын  қалыптастыру, «Мәңгілік  Ел» жалпыұлттық  идеясына  негізделген жалпы  азаматтық  құндылықтарға, ұлтжандылыққа  және  жаһандық  бәсекеге  қабілетті  ұрпақ  тәрбиелеу".

     2017-2018, 2018-2019,2019-2020,2020-2021  оқу жылындағы міндеттердің шешімін талдай отырып, Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-ның барлық педагогтары  біліктілік даярлығын арттыру курстарынан өтті.

     2017-2018 оқу  жылы  ҚР білім  және ғылым министрлігі «Өрлеу» біліктілікті  арттыру ұлттық  орталығы Ақмола облысы бойынша педагогикалық  қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтында «Рухани  жаңғыру» бағдарламасы  аясында  Астананың 20-жылдығына  арналған «Білім  берудегі  педагогикалық  инновацияларының  жаңа  белестері» Халықаралық форумына балабақша  педагогтары У.М.Мамытова, Ж.Б.Балдаева, Г.Т.Бекмагамбетова, Г.Н.Сулейманова, С.Т.Сейтахметова қатысты.

2017-2018 оқу жылы  ҚР білім  және ғылым министрлігі «Өрлеу» біліктілікті  арттыру ұлттық  орталығы Ақмола облысы бойынша педагогикалық  қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық  патриоттық  идечсы  аясында  мектепке  дейінгі  білім  беруді  дамытудың заманауи  үрдістері» облыстық  конференциясына  Ж.Б.Балдаева, А.А.Нурмагамбетова, Г.Т.Бекмагамбетова, А.Е.Бейсембаева, С.Т.Сейтахметова   қатысып, Сертификаттарға  ие болды.  

2017-2018 оқу жылы Ақмола облысы білім  басқармасының «Облыстық  оқу-әдістемелік  кабинетінің» 2018 жылғы 04.09.№38  бұйрығына  сәйкес  педагогтарымыз У.М.Мамытова, Г.Т.Бекмагамбетова, А.Е.Бейсембаева, Ж.Б.Балдаева, А.С.Гафарова, Г.С.Серикбаева, С.Т.Сейтахметоваға  педагогикалық  тәжірибені  жалпылау  туралы  Куәлік  беріліп,  іс-тәжірибелерімен  бөлісті. 

2018-2019  оқу  жылы бөбекжай әдіскері  Ж.Б.Балдаева Ақмола  облысының  білім  басқармасының  Құрмет грамотасымен, тәрбиеші Г.С.Серикбаева   Ақмола  облысының  білім  басқармасының Алғыс  хатымен  марапатталды.

2018-2019 оқу  жылы бөбекжай  әдіскері Ж.Б.Балдаева ҚР  білім және  Ғылым министрлігі  «Өрлеу» біліктілікті  арттыру ұлттық  орталығы Ақмола облысы  бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру  институты  ұйымдастырған  «Сыни  ойлау: дағды, теория, тәжірибе» халықаралық қатысумен  ғылыми-практикалық  конференция  аясында үздік  мақала  бойынша кәсіби  байқауға  қатысып, І дәрежелі Дипломмен марапатталды.

2018-2019 оқу жылы Жарқайың ауданы «Білім бөлімі» ММ ұйымдастырған мектепке  дейінгі  мекеме  арасында «Ханталапай» аудандық  байқауында  «Фотоколлаж» номинациясы  бойынша  Бас жүлдеге «Балдырған»бөбекжайы» МКҚК ұжымы  ие  болды.

2019-2020 оқу  жылы  тәрбиеші А.С.Гафарова  Ақмола  облысының  білім  басқармасының Алғыс хатымен  және Ақмола  облысы  білім  басқармасының «Облыстық  оқу – әдістемелік кабинеті» ұйымдастырған  «Педагогикалық  идеялар  панорамасы» бейне –сабақтар облыстық байқауына  қатысып «Танымдық  сабақ» номинациясымен  марапатталды.

2019-2020 оқу жылы тәрбиеші  Ж.Б.Балдаева  Мектепке дейінгі оқыту  мен  тәрбие  беру ұйымдарындағы  педагог  қызметкерлері  арасында  «Үздік педагог - 2020» облыстық  сырттай конкурстың «Эрудит  педагог» номинациясына ие болды.

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-дағы педагогтер жұмысының басым бағыты "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген патриотизмді және толеранттылықты тәрбиелеу болып табылады. Рухани дағдыларды қалыптастыру бойынша жұмыс ҰОҚ, ертеңгіліктер, ойын-сауық, спорттық ойын-сауық, мұражайларға бару, патриоттық адамдарға қатысу, қаланың көрікті жерлеріне экскурсиялар және т. б. арқылы жүзеге асырылады. Мемлекет басшысының "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласында өскелең ұрпақпен жұмыстың негізгі мақсаты еліміздің рухани және мәдени құндылықтарын сақтау және арттыру болып табылатыны айтылған.

Осы мақсатта  2019-2020 оқу жылы  ҚР  Ғылым  және Білім  министрлігі «Мектепке дейінгі  балалық  шақ» Республикалық орталығының  атынан Тәуелсіздік  мерекесі  қарсаңында  мектепке  дейінгі  білім  беру  саласының  өркендеуіне  қосқан  үлесі үшін  тәрбиеші Г.Т.Бекмагамбетова грамотамен  және  ҚР  білім және  Ғылым министрлігі  «Өрлеу» біліктілікті  арттыру ұлттық  орталығы Ақмола облысы  бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру  институты ұйымдастырған «Мектепке  дейінгі  білім  берудегі педагогикалық инновацияларының жаңа  белестері» атты  облыстық  форум  жұмысына қатысып  Сертификатпен  марапатталды.

2020-2021  оқу жылы тәрбиеші  С.Т.Сейтахметова   Мектепке дейінгі оқыту  мен  тәрбие  беру ұйымдарындағы  педагог  қызметкерлері  арасында  «Үздік педагог - 2021» облыстық  сырттай конкурстың «Эрудит  педагог» номинациясына ие болды.

2020-2021 оқу  жылы Ақмола облысы білім  басқармасының «Облыстық  оқу-әдістемелік  кабинетінің»ұйымдастыруымен   Мектепке  дейінгі  ұйымдар  арасындағы  шығармашылық  жандандыру  мақсатында  өткен «Бақытты  балалық  шақ» облыстық  байқауына тәрбиеленушілер  дайындағаны  үшін  тәрбиешілер Г.Т.Бекмагамбетова, Г.М.Ануарбекова және  А.Г.Садыкова  Алғыс хатпен  марапатталды.

2020-2021 оқу  жылы Г.Т.Бекмагамбетова аудан  көлемінде  педагогтар  арасында  өткен  Үздік іс-тәжірибе  таратуға  қатысып, І орынға ие болып, облысқа  жолдама  алды.  Және де «ХХІ ғасыр педагогі: кәсіби дамудың өзекті бағыттары» республикалық ғылыми практикалық  онлайн конференцияға қатысып, арнайы Сертификатқа  ие болды.

  Бөбекжай  педагогтары  педагогикалық кеңестердің тақырыптары бойынша жылдық міндеттерді шеше отырып, Денсаулық технологиясын, М.Монтесорри технологиясын, Дамытушы  ойындар технологиясын, АКТ  қолдана отырып, ҰОҚ көрсетті. Семинарларға, курстарға, халықаралық, республикалық байқауларға қатысудың арқасында "Балдырған"бөбекжайы" МКҚК педагогтарының шеберлігі артты. Санаты бар педагогтар саны көбейді.

    Музыка  залы, спорт залы, психолог кабинеті, әдістемелік кабинет заманауи құралдармен жабдықталып, жыл сайын қажетті құралдармен толықтырылып отырады. Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚКпәндік-дамыту кеңістік ортасы  қауіпсіз, қолжетімді, көпқырлы, мазмұнды, көпфункционалды болып табылады.

    Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК2017 жылмен салыстырғанда мектепке дейінгі білімі бар педагогтердің үлесі 4%-ға өсті( 2017 ж.- 71%, 2021 ж. - 75%).

    Педагогтер ҰБТ орталығында тегін тестілеуден өтеді. Өткен жылдармен салыстырғанда біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі артты.  Біліктілік санаттары бар педагог кадрлардың үлесі:

2017-2018 оқу жылы - жоғары санатты - 0, бірінші санатты - 2, екінші санатты–6, санатсыз–7  педагог . 

2018-2019 оқу жылы - жоғары санатты - 0, бірінші санатты -5, екінші санатты-3, санатсыз- 7 педагог . 

2019-2020 оқу жылы-жоғары санатты- 0, бірінші санатты - 7, екінші санатты - 1, санатсыз-6.

2020-2021 оқу жылы-жоғары санатты-0, бірінші санатты - 6, екінші санатты - 0, санатсыз – 7, педагог-модератор -1 .

 2021-2022 оқу жылы-жоғары санатты-0 , бірінші санатты - 4, екінші санатты - 0, санатсыз -,педагог-зерттеуші – 2, педагог - сарапшы - 1, педагог-модератор-5, санатсыз -4.   

Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру бойынша жұмыс жалғасуда , кеңестер, семинарлар, нормативтік құжаттармен жұмыс жүргізілуде, педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша жеке жоспарлар құру жоспарлануда.

  Білім беру қызметі бес білім беру саласы бойынша қызмет атқарады:

" Денсаулық"," Коммуникация"," Таным"," Шығармашылық", "Әлеумет". 

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-ның бағаланатын кезеңде жүргізген жұмыс қозғалысы  білігі мен дағдыларын, денсаулық сақтау құзыреттілігін қалыптастыруға, сырқат-танушылықты төмендетуге,олардың өмірі мен денсаулығын қорғауға бағытталған.

   Қойылған міндеттерін шешу үшін заттық-дамытушылық ортаны жаңғыртып, денсаулық сақтау технологияларын енгізуге жеткілікті көңіл бөлінеді. Топтарда қозғалыстарды дамыту бойынша жеке жұмысқа арналған жабдықтар толықтырылды (қабырғалы тақталар, доптар, секіртпелер, шеңбертүскіштер, кегльдер, шеңберлер, тепе-теңдікке арналған қаптар, жалаушалар, ленталар және т.б.).

 Балаларға арналған   тәрбиеде   әр түрлі картотекалар дайындалды, бұл педагогтерге таңертеңгілік гимнастиканы, ояту гимнастикасын ұйымдастырудың түрлерін әртараптандыруға, түзету жаттығуларының әртүрлі түрлерін қолдануға мүмкіндік берді.

Балалармен таңертеңгілік шеңбер, психогимнастика жүргізу қолайлы психологиялық климатты құруға ықпал етеді. Жылдың әр уақытында серуендеу картотекасын әзірлеу, серуендеу кезінде қозғалыс белсенділігін ұйымдастыруға жүйелі тәсілді жүзеге асыруға, ашық ойындардың әртүрлі түрлерін пайдалануға көмектеседі.

   Табиғи және жасанды жарықтандыру нормаға сәйкес келеді. Барлық топтарда кварц шамдары бар, кварцтау күніне 2 рет өтеді. Медицина қызметкерлері санэпидрежимнің, карантиндік іс-шаралардың орындалуын бақылайды, жарықтандыруға, ауа режиміне тұрақты бақылау жүргізеді. Толық тазалау кестесінің орындалуы, ыдыс жууға, кір жууға және арнайы киімге арналған жуғыш заттардың болуы үнемі тиянақты бақыланады.

     Жылдың кез келген уақытында желдету режимі, ауыз су режимі сақталынып, алдын алу шаралары жүргізіледі. Дәрігерлердің балаларды жоспарлы вакцинациялауы және тексеруі жүргізіледі. Балаларды сауықтыру жұмыстары құрылған жоспар бойынша жүргізіледі.

 Балаларды физикалық дамыту, сондай-ақ жан-жақты тәрбиелеу және сауықтыру үшін балабақшада әртүрлі дене шынықтыру жабдықтарымен жабдықталған спорт залы бар (тепе-теңдікке арналған бөренелер мен орындықтар, төсеніштер, арқан, балалар тренажерлері, баскетбол сақиналары, велосипедтер, самокаттар) музыкалық орталық, фортепиано бар. Әр түрлі жаттығуларға балалардың қызығушылығын дамыту үшін: секіргіш доп, ілмектер, әртүрлі мөлшердегі доптар, ленталар, пластикалық сақиналар, гимнастикалық таяқшаларқолданылады.

Бөбекжайда балалардың өмірі мен қызметін қорғау үшін жағдайлар жасалған.Бөбекжай аумағының барлық периметрі бойынша 12  бейнекамера орнатылған.

Балалардың қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылығына көп көңіл бөлінеді.

"Коммуникация" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі мыналарды қамтиды:

      1) сөйлеуді дамыту;

      2) көркем әдебиет;

      3)қазақ тілі (оқыту орыс тілінде жүргізілетін топтарда), орыс тілі (оқыту қазақ тілінде жүргізілетін топтарда).

Топтарда көрнекі-дидактикалық құралдар, ойындар, театрлардың әртүрлі түрлері, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері бар, бұл іс-әрекетті тәуелсіз  таңдауды қолдану жол ашады.

      Балабақшада Болашаққа бағдар: Рухани  жаңғыру   аясында балаларға  ұлттық  тәрбие  беру  мақсатында  Этнопедагогика  кабинеті жұмыс  істейді.  Этнопедагогика  кабинеті ұлттық стильде жабдықталған: қазақ мәдениеті мен тұрмысының элементтері бар киіз үй, әдістемелік құралдар, дидактикалық материалдар бар.

      "Таным" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі мыналарды қамтиды:

     1)Сенсорика (ерте және кіші жастағы топтарда - 1-3 жас), математика  

негіздері (Мектепке дейінгі жастағы топтарда – 3-6 жас);

       2) құрастыру;

      3)жаратылыстану.

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚКбалалары үшін танымдық дағдыларды қалыптастыру, танымдық, зерттеу қызметінің қарапайым дағдыларын меңгеру үшін мектепке дейінгі жастағы жеке тұлғаны дамыту, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істей білу үшін барлық жағдайлар жасалған.  Балабақшада әдістемелік құралдар, сандық есептеу дағдыларын қалыптастыруға арналған жабдықтар (геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеялар, кеңістік пен уақытты бағдарлау)  бар.  Ірі және ұсақ конструктордың құрылысы, табиғи, қалдық материалдар мен бөлшектерден құрастыру; эксперименттік қызметтің көмегімен тірі және жансыз табиғат объектілері мен құбылыстары туралы білімдерін кеңейтуге "Фребель", Дьенеш, Кюизенер, Математика 3Д технологиясы бойынша жабдықтар қолдан  жасалынды.

Сондай-ақ, балабақшада шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімдік саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, ұлттық бейнелеу өнеріне баулу арқылы патриотизмді тәрбиелеу міндетті болып табылады.

"Шығармашылық" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі мыналарды қамтиды:

      1) сурет салу;

      2) мүсіндеу;

      3) аппликация;

      4) музыка.

      Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық шығармаларды сезінуі және түсінуі  үшінАқмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-да үлкен колонкалары, пианино, балалар музыкалық аспаптары (маракастар, барабандар, бубналар, металлофондар, ағаш қасықтар, сылдырмақтар, сызаттар, домбыралар, скрипка, ысқырықтар) бар. Музыка  залы көрнекі-дидактикалық құралдармен және әдістемелік құралдар, қуыршақ театры, балалар мен ересектерге арналған костюмдер (ұлттық, ертегі кейіпкерлері) қамтамасыз етілген. Жиһаз жас талаптарына толық сәйкес келеді. Сондай-ақ, кілем жабыны, үлкен айналар  бар.

     Бөбекжай қызметіндегі басым бағыт кіші және мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді  оң әлеуметтендіруіне, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру болып табылады.

   "Әлеумет" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі:

      1) қоршаған әлеммен танысу

  Мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілердің отбасында және мектепке дейінгі ұйымдарда өз бетінше оқу дағдылары мен жеке дағдыларын қалыптастыру, өмірді қорғауға және денсаулықты нығайтуға, әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-коммуникативтік біліктері мен дағдыларын дамытуға: мәдени-гигиеналық біліктері мен дағдыларын, мінез-құлық қағидаларын дамытуға, оларды күн тәртібі мен режиміне қалыптастыруға, когнитивтік функцияларды дамытуға (оның алдында туындаған қиындықтарды көре білуге; көңіл-күйдің, эмоционалдық жай-күйдің өзгеруін байқай білуге) бағытталған.; тұлғааралық қатынастарды құрудың негізі болып табылатын этикалық нормаларды тәрбиелеу, отбасы мен мектепке дейінгі ұйымдарда мейірімділік, көңіл, қамқорлық және өзара көмек атмосферасын құру, жеке тұлғаны ыңғайлы әлеуметтендіру, эмоционалды және моральдық қатынастар тәжірибесін жинақтау, әр түрлі балалар іс-әрекетінде тәрбие дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ету, туған жерге, өз еліне деген сүйіспеншілікті бойына сіңіре отырып, оның тарихына қызығушылық таныту.

Тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларына жағдай жасау.

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-да балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жұмыстарының келесі бағыттары көрсетілген: баланың эмоционалдық саласын жағымды эмоциялармен бейімдеу; ойын арқылы достық қарым-қатынастарды дамыту, күнделікті өмірде балалардың қарым-қатынасы; балалардың эмоционалдық қиындықтарын түзету: мазасыздық, қорқыныш, агрессивтілік, өзін-өзі төмен бағалау; балаларды эмоцияны білдіру тәсілдеріне, эмоциялардың экспрессивті қозғалыстарына үйрету; балабақша педагогтарының балалардың эмоционалды дамуының әртүрлі тәсілдерін қолданып, мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды қиындықтарын жеңу мүмкіндіктері туралы білімдерін кеңейту. Осы бағыттар бойыншаАқмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-да психологиялық қызмет жұмысы жүзеге асырылуда.    2017-2018 оқу жылында Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-да педагог-психологпен мектепке дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық даму ерекшеліктерін анықтау бойынша жұмыстар ұйымдастырылды. Бұл баланың жеке басының дамуы туралы толық мәлімет алуға және түзету шараларын жоспарлауға мүмкіндік берді. Балалармен психикалық процестердің даму деңгейлерін, эмоционалды-сауық саласын, өзін-өзі бағалаудың жеке ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі балалардың мектепте оқуға дайындық деңгейін зерттеу бойынша диагностика жүргізілді. Танымдық психикалық процестерді зерттеу үшін Башаева Т.В. диагнозы қолданылды. "Біз баланы мектепке дайындаймыз. Танымдық қабілеттерін дамытамыз". Эмоционалды-сауық саланы зерттеу үшін "Баспалдақ", "Кактус", "Жоқ жануар" әдістері қолданылды. Балалардың мектепте оқуға дайындығын психологиялық-педагогикалық бағалау Т.Д. Марцинковскаяның "Балалардың психикалық дамуының диагностикасы" кітабы және Н.Семаго, М.Семагоның "Мектептегі оқуды бастауға дайындығын психологиялық-педагогикалық бағалау" әдістемелік ұсыныстары бойынша жүргізілді. Тестілеу нәтижелері бойынша психикалық процестердің даму деңгейі төмен балалар анықталды. Осы топтың балаларымен жұмыс жасау бойынша сабақтар әзірленді және жеке сабақтар өткізілді. Балалармен түзету-дамытушылық топтық сабақтар О.В. Хухлаеваның "Өз жолыма", С.В. Крюкованың түзету-дамытушылық бағдарламасы, Н.П.Слободяниктің " Таң қаламын, ашуланамын, қорқамын, мақтанамын және қуанамын" бағдарламалары бойынша өткізілді. Агрессивті мінез-құлық танытқан балалармен жұмыс барысында балабақша педагог-психологы И. А. Тяглаяның "Балалармен дос болып, бірге өмір сүреміз" авторлық бағдарламасы бойынша түзету сабақтары өткізілді.

   Балабақша педагогтарының әртүрлі балалардың эмоционалды дамуының нұсқалары, мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды қиындықтарын жеңу мүмкіндіктері туралы мұғалімдермен "Жанжал - бұл мүдделер қақтығысы", "Гиперактивті балалар", "Педагогикалық қарым - қатынас", "Жүрек жылуы" тренингтері өткізілді.

     Психология апталығын өткізу барысында балабақша педагогтары мен қызметкерлері өздерінің психологиялық ерекшеліктері мен балалармен жұмыс жасауда жайлы психологиялық жағдай жасау ерекшеліктерін зерттеді.  Ата-аналардың психологиялық құзіреттілігін дамыту балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу маңызды. Ата-аналармен "Отбасылық қонақ бөлмесі", "Балаларды көтермелеу және жазалау", "Ата-ана махаббатының жолы", "Балабақша жағдайларына бейімделу", "Балалардың жас ерекшеліктері", "Балаларды қалай дұрыс тәрбиелеу керек" тақырыптарында ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу бойынша тренингтер өткізілді.   Оның мектепке дейінгі мекемеде болуы әр баланың

эмоционалды жағдайына байланысты. Жұмысты балалардың оң эмоционалды көңіл-күйін дамытуға бағыттау қажет.

     2018-2019 оқу жылында ересек топ тәрбиеленушілерінің  мектепке  даярлық  сыныбына 25 түлек  тәрбиеленіп шықты. Психологиялық  дайындығы осы оқу жылында: 12  бала жоғары деңгейде -48%, 8 бала орташа деңгейде – 32% , 5 бала төмен деңгейде – 20%. Төмен деңгейдің себебі балабақшаға жиі келмей қалу себептеріне тікелей байланысты болды.

    Балалардың эмоционалды жағдайын жақсарту үшін эмоционалды саланы дамыту бойынша түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді, "Үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды-еріктік саласын дамыту" бағдарламасы бойынша жүргізілді, қорқыныш пен мазасыздықты сезінетін балалармен жеке сабақтар " мектеп жасына дейінгі балалардағы қорқынышпен мазасыздықты түзету" бағдарламасы бойынша өткізілді.

    Педагогтармен "Педагогикалық жанжалдарды позитивті шешу тренингі", "Педагогтердің шығармашылық қабілеттерін дамыту", "Сенімді мінез-құлықты қалыптастыру" тренингтік сабақтары, "Менің мамандығым", "Мен өзімді танимын" іскерлік ойыны өткізілді.

     Ата-аналармен жүргізілген жұмыс "Балаларға ата-ана махаббаты", "Менің балам агрессивті", "Кішкентай баланы көтермелеу және жазалау", "Ата-ана махаббатының жолы" атты тренингтер өткізілді.

    Жүргізілген жұмыс осы қызмет түрлері балалардың эмоционалды жағдайын жақсартуға ықпал еткенін көрсетті. Ортаңғы және кіші жастағы балалармен психикалық процестерді түзету бойынша жұмыс бағдарламасын қосымша қосу қажет.

    Өткен жылғы жұмыстың ерекшелігін, 2019-2020 жылдардағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ескере отырып, педагог-психологтар бұрын қолданылған тесттер бойынша диагностика жүргізді және авторлар Н.Н.Павлова мен Л.Г.Руденконың "Балабақшадағы экспресс-диагностика" диагностикалық әдістемелер банкін толықтырды.

    Түзету және дамыту сабақтарын өткізу үшін қолданыстағы бағдарламаларға орта және кіші жастағы мектеп жасына дейінгі балалардағы психикалық процестерді түзету және дамыту бағдарламалары қосылды. Шарохина В.Л. "Кіші топта, ортаңғы топта, ересек топта түзету және дамыту сабақтары" және Н.Ю. Куражева "Цветик-семицветик".

    Мектепке психологиялық дайындық деңгейінің көрсеткіштерін талдай отырып,  түлектің диагнозының нәтижелері бойынша психологиялық дайындықтың жоғары деңгейі –19 , орташа деңгей – 6 бала, төмен деңгейі- 4 бала бар екенін атап өтуге болады. Дайындық деңгейі төмен балалар – еліміздегі  пандемия кезіндегі  карантинге байланысты балалар үйде  болды.

     Педагогтармен балаларға психологиялық жайлылық жасау үшін мектепке дейінгі мекемеде "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтарының тұлғалық өсуіне арналған тренинг" тақырыбында тренингтер, "Педагогтың шығармашылық қабілеттерін дамыту"ойын тренингі өткізілді. Ата-аналармен балалар-ата-аналар қарым-қатынасын жақсарту үшін "Барлығы отбасынан басталады: бала және қоғам. Қарым-қатынас мәдениеті" өткізілді.

       2020-2021 оқу жылында олар барлық жас топтарындағы психикалық процестердің даму деңгейін, үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды-еріктік саласын, мектепте оқуға психологиялық дайындық деңгейін зерттеу үшін диагностиканы қолданды.

     Ерте жастағы топтардың ата-аналары үшін "Ерте жастағы балалардың дамуы үшін психологиялық-педагогикалық жағдай жасау" тақырыбында бейне дәріс дайындалды. Жас топтарындағы чаттарда "Балаларды балабақшаға бейімдеу", "Неліктен балада мазасыздану пайда болады", "Балалардың психологиялық ерекшеліктері" (балалардың әр жасы бойынша), "Отбасылық қатынастар" туралы кеңестер берілді.

    Өткен жылдардағы жұмыс ерекшеліктерін ескере отырып, 2021-2022 оқу жылында ерте жастағы балалармен жұмыс белгіленген және орта жастағы балалармен жұмысты кеңейту қажет. Қыркүйек айында жаңадан келген балаларды сәтті бейімдеу жұмыстары жүргізілді. Сәтті бейімделу үшін психолог педагогтар мен ата-аналарға ұсыныстар жасады. Кіші мектеп жасына дейінгі балаларға арналған психикалық процестерді түзету бағдарламасы  "Кіші мектеп жасына дейінгі балаларға арналған психикалық процестерді түзету және дамыту бағдарламасы", Костина Л. М. бағдарламасы қосылды. "Бұл мен" директивалық ойын терапиясы арқылы мазасыздықты түзету бағдарламасы.

   Бөбекжайдағы  білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау педагогтардың  кәсіби шеберлігін, ата-аналардың психологиялық мәдениетін қалыптастыруға кепілдік береді, бұл өз кезегінде баланың жан-жақты, толыққанды дамуы, жас ерекшеліктеріне сәйкес деңгейге дейін қабілеттерін қалыптастыруына  септігін тигізеді.

Заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны құру

   Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК-да пәндік-кеңістіктік орта балалардың даму мүдделеріне, олардың эмоционалдық әл-ауқатына жауап береді, МЖМБС талаптарына сәйкес құрылған.

 Балаларға арналған барлық құралдар олардың белсенді аймағында орналасқан.  Әр жасаралық топта білім беру салаларына сәйкес балалардың белсенділік орталықтары құрылды (б.с. Денсаулық, б.с. Коммуникация, б.с. Таным, б.с. Шығармашылық, б.с. Әлеумет).

  Әр топтың ойын сабақтарына, ұйықтауға, қабылдау және санитарлық бөлмеге арналған өз бөлмесі бар. Топтық үй-жайларда балалардың белсенді іс-әрекетінің әр түрлі түрлері үшін: ойын, танымдық, еңбек, шығармашылық, зерттеу бойынша жағдайлар жасалған.Материалдардың, функционалды және ойын нысандарының қол жетімділігі балалардың тәуелсіздігін дамытуға көмектеседі, ойын жағдайын, қоршаған ортаны шығармашылық модельдеуге деген ұмтылысты жүзеге асырады.

Жиһаз балалардың өсуіне сәйкес таңдалады және таңбаланады.Жыл сайын бөбекжайдың пәндік-кеңістіктік ортасы толықтырылып отырылады.

Бағаланатын кезеңде педагог және оқытушы кадрлармен

жасақталуы туралы мәліметтер.

      Білім сапасы көбінесе педагогикалық құрамның сапасымен анықталады. Өзін-өзі бағалау барысында кадрлармен жұмыс бойынша барлық нормативтік құжаттар бар, кадрлық құрам бойынша бұйрықтар уақытылы жасалады, жеке еңбек шарттары жасалады, тәрбиешілер мен педагогтардың және техникалық персоналдың жеке істері, аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары бар екендігі анықталды.

Бағаланатын кезеңде педагог кадрлардың сандық құрамы:

1) 2017-2018 оқу жылы (қыркүйек) -16 педагог, оның ішінде:

Меңгеруші -1

Педагог-психолог -1,

Әдіскер / тәрбиеші -1,

Музыкалық жетекшісі -1

Дене шынықтыру нұсқаушысы-1

Тәрбиешілер - 12

2) 2018-2019 оқу жылы(қыркүйек) -17 педагог, оның ішінде:

Меңгеруші -1

Педагог-психолог -1,

Әдіскер / тәрбиеші -1,

Музыкалық жетекшісі -1

Дене шынықтыру нұсқаушысы-1

Тәрбиешілер - 12

3) 2019-2020 оқу жылы (қыркүйек) -15 педагог, оның ішінде:

Меңгеруші -1

Педагог-психолог -1,

Әдіскер / тәрбиеші -1,

Музыкалық жетекшісі -0

Дене шынықтыру нұсқаушысы-0

Тәрбиешілер - 12

4) 2020-2021 оқу жылы (қыркүйек) -17 педагог , оның ішінде:

Меңгеруші -1

Педагог-психолог -1,

Әдіскер -1,

Музыкалық жетекшісі -1

Дене шынықтыру нұсқаушысы-1

Тәрбиешілер - 12

5) Бөбекжай бақшаның педагог кадрларының сандық құрамы.

Ағымдағы оқу жылында педагогтардың сандық құрамы  16  педагог,  оның ішінде:

Меңгеруші -1

Педагог-психолог -1,

Әдіскер / тәрбиеші -1,

Музыкалық жетекшісі -1

Дене шынықтыру нұсқаушысы-1

Тәрбиешілер - 12

Педагог кадрлардың білім деңгейі.

Бағаланатын кезеңде мектепке дейінгі білімі бар педагогтердің үлесі артты : 2017-2018 оқу жылында 11педагог – 69%,  2018-2019 оқу жылы-12 педагог -71%,  2019-2020 оқу жылы - 12 педагог - 80%, 2020-2021 оқу жылы – 11 педагог – 65  %,  2021-2022 оқу жылы -11 педагог-69 %.

Бөбекжайда педагог кадрларды аттестаттау жоспары жасалды. Жыл сайын аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары жүргізіледі, бұйрықтар шығарылады, біліктілік куәліктерін тіркеу және беру журналы бар. Барлық құжаттар ҚР Білім және ғылым министрінің 07.08.2013 жылғы № 323 бұйрығымен бекітілген  педагогтарды аттестаттау ережеге сәйкес жүргізіледі.

Педагогтердің жеке істеріне санаттар беру бойынша бұйрықтар мен куәліктердің көшірмелері салынған.

         Педагогтер ҰБТ орталығында тегін тестілеуден өтеді. Өткен жылдармен салыстырғанда біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі артты.  Біліктілік санаттары бар педагог кадрлардың үлесі:

2017-2018 оқу жылы - жоғары санатты - 0, бірінші санатты - 2, екінші санатты – 6, санатсыз – 7  педагог . 

2018-2019  оқу жылы - жоғары санатты - 0, бірінші санатты - 5, екінші санатты - 3, санатсыз- 7 педагог . 

2019-2020  оқу  жылы - жоғары санатты- 0, бірінші санатты - 7, екінші санатты - 1, санатсыз-6.

2020-2021 оқу жылы-жоғары санатты-0, бірінші санатты - 6, екінші санатты - 0, санатсыз – 7, педагог-модератор -1 .

 2021-2022 оқу жылы-жоғары санатты-0 , бірінші санатты - 4, екінші санатты - 0, санатсыз -,педагог-зерттеуші – 2, педагог - сарапшы - 1, педагог-модератор-5, санатсыз -4.   

      Жоғарыда айтылғандардан педагогикалық ұжым біліктілікті арттыру бойынша жұмыс істейді. Педагогтар біліктілікті арттыру курсынан уақытында өтеді. Музыка  жетекшісі «Мектепке дейінгі ұйымдарда музыка жетекшілерінің кәсіби  құзіреттілігін  дамыту»  курсынан өтті.

    Бүгінгі таңда курстық даярлықтан өткен педагогтердің үлесі 75 % - ды құрайды, ал 25% (4 педагог) курстық даярлықты қажет ететін тәрбиешілер У.М.Мамытова, Б.М.Козганбаева, спорт нұсқаушысы М.Ж.Шайкемелов  және  жас маман педагог-психолог Белгібаева М.Д.  Бұл  педагогтарға  арналған өтінім білім бөліміне берілді.

     Педагогикалық ұжымға біліктілік санаттары жоқ және жас мамандардың кәсіби деңгейін арттыру үшін жағдай жасау жөніндегі жұмысты жетілдіру жұмыстары жалғастырылып, түрлі деңгейдегі іс-шараларға (конференциялар, семинарлар, әдістемелік бірлестіктер) қатыса отырып, өздерінің педагогикалық шеберлігін арттыруға, жоғары мектепке дейінгі оқу орындарына түсуге ұмтылысын дамыту, өз жұмыс тәжірибесін қорытындылау және тарату, оның нәтижелерін  БАҚ-та жариялау, баспа басылымдары арқылы педагогтардың жұмыс тәжірибесін таратуды жүзеге асырылады. Бөбекжай  педагогтары «Ұлы дала ұстазы», «QAZAQ BILIMI» республикалық ғылыми-әдістемелік журналдарына үздік  мақалаларын  жіберіп, арнайы  сертификаттармен марапатталды.  Педагогтардың біліктілігін арттыруға жоспарлы түрде жолдануда. Жыл сайын педагогтердің кәсіби өсуіне кешенді мониторинг жүргізіледі. Педагогтар мен қызметкерлердің құқықтықсауаттылығын арттырылып отырады.2018-2019 оқу жылында  аудан  көлеміндегі  жас мамандарға  арналған «Жас мамандарға  арналған шеберлік сыныптары» тақырыбында аудандық  семинар өткізіліп,  бөбекжайымыздың  жас мамандары 4К моделі бойынша ашық сабақтар көрсетсе, көпжылдық еңбек өтілі бар  педагогтарымыз  шеберлік сыныптарымен бөлісті. 2021-2022 оқу  жылының желтоқсан айында  ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығы  аясында «Патриоттық тәрбие  негізі – балабақшадан басталады» тақырыбында  аудандық  семинар  өткізіліп, жас бүлдіршіндерге  ұлттық  тәрбие  беру негізінде  бөбекжай  педагогтары ашық сабақтар, шеберлік  сыныбын жоғары  деңгейде  көрсетіліп, семинар бөбекжай бүлдіршіндері мен  педагогтарының  ұйымдастыруымен өткен  мерекелік іс-шарамен аяқталды. .

Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚКбалаларының дамуына мониторинг жүргізуінеоқыту нәтижелерінің болуы.

2017-2018 оқу жылындағы балалардың 5 білім саласы бойынша біліктері мен дағдыларының тізбесі (қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша):

Жобалық қуаты- 120 бала, барлығы: 126

6 топ- 6 қазақ тілінде.

Ерте жас - 1

І Кіші топ  - 2 топ

ІІ кіші топ – 1 топ

Ортаңғы топ - 1 топ

Ересек топ  - 1 топ

Қорытынды мониторинг нәтижесі бойынша 120  бала – 84 % дағдыларды меңгерді.

2018-2019 оқу жылындағы балалардың 5 білім саласы бойынша біліктері мен дағдыларының тізбесі (қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша):

Жобалық қуаты - 120 бала, барлығы: 128

Қазақ тілінде оқытатын 6 топ.

Ерте жас - 1

І Кіші топ  - 1 топ

ІІ кіші топ – 2 топ

Ортаңғы топ - 1 топ

Ересек топ  - 1 топ

 Қорытынды мониторинг нәтижесі бойынша 120  тәрбиеленуші- 87 % дағдыларды меңгерді.

2019-2020 оқу жылындағы балалардың 5 білім саласы бойынша біліктері мен дағдыларының тізбесі: (қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша).

Жобалық қуаты - 120 бала, барлығы: 126

Қазақ тілінде оқытатын 6 топ.

Ерте жас - 1

І Кіші топ  - 2 топ

ІІ кіші топ – 1 топ

Ортаңғы топ - 1 топ

Ересек топ  - 1 топ

    Қорытынды мониторинг нәтижесі бойынша 120 тәрбиеленуші-87% дағдыларды меңгерді.

2020-2021 оқу жылындағы балалардың 5 білім саласы бойынша біліктері мен дағдыларының тізбесі (қорытынды мониторинг нәтижелері бойынша):

Жобалық қуаты - 120 бала, барлығы: 117

Қазақ тілінде оқытатын 6 топ.

Ерте жас - 1

Кіші жас -2 топ

Ортаңғы жас-1  топ

Ересек жас - 2 топ

   Қорытынды мониторинг нәтижесі бойынша 120 тәрбиеленуші-84 % дағдыларды меңгерді.

2021-2022 оқу жылындағы балалардың 5 білім саласы бойынша біліктері мен дағдыларының тізбесі (бастапқы мониторинг нәтижелері бойынша):

Жобалық қуаты - 120 бала, барлығы: 125

Қазақ тілінде оқытатын 6 топ.

Ерте жас - 1

Кіші жас - 2 топ

Ортаңғы жас-1 топ

Ересек жас  - 2 топ

    Бастапқы мониторинг нәтижелері бойынша 120 тәрбиеленуші, оның ішінде дағдыларды меңгерді (8, 9-қосымша қоса беріледі)

1 деңгей - 23 бала

2 деңгей-51 бала

3 деңгей- 46 бала.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын іске асыру.

2017-2018 оқу жылында "Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК тәрбиеленушілері  облыстық, өңірлік, республикалық, халықаралық байқаулардың жеңімпаздары, жүлдегерлері болып табылады.

Атап айтсақ, «Be Clever» халықаралық дамыту орталығы ұйымдастырған «Алтын күз»  байқауында Сайфуллин Ералы І орынға, Жумабек Дильназ сертификатқа және І орынға  ие болды.

       2018-2019 оқу жылында Білімқұмар балаларға  арналған Республикалық «Үркер» зияткерлік  марафонына бөбекжай бүлдіршіндері Абду Амирлан, Шәкір Айтуар, Тасболат Айдос, Көкен Аяулым, Бейсекеева Самира, Бақытбек  Құсайын  қатысып, өз  білімдерімен  бөлісіп, жүлделі  орындарға  ие болды.

       2019-2020 оқу жылында "Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы»МКҚК қашықтықтан өтетін облыстық, өңірлік, республикалық, халықаралық конкурстардың жеңімпаздары, жүлдегерлері болды. «Bala Daryn 2020» және  «Балдәурен»  жасөспірімдер республикалық сырттай  байқауына  бөбекжайдан 27 бала  қатысып,  жүлделі  орындар мен сертификаттарға  ие болды. 

      2020-2021 оқу жылында Ақмола облысы білім басқармасының  «Облыстық  оқу – әдістемелік кабинеті» ұйымдастырған «Бақытты балалық шақ» шығармашылық  байқауына  Әлжан Самира, Сайлау Ернар, Манас Аймерей қатысып, «Ең жақсы көркемдік  шешім» номинациясына  ие болды. Аудан көлемінде өткізілген  «Әнші балапан» байқауына  бөбекжайдан 4 бүлдіршін қатысып, жүлделі  орындарға  ие болды.

     2021-2022 оқу жылында бөбекжай  тәрбиеленушілері аудандық «Бақытты балалық шақ »  байқауына қатысып, «Музыкалық сәлемдеме» және «Ертегілер  елінде»  бөлімдері  бойынша жүлделі  І орынға  ие  болып, «Мәнерлеп оқу» бөлімі бойынша ересек топ тәрбиеленушісі Мукатова Айару «Мен қазақпын» поэмасынан үзінді оқып, Сертификатқа  ие болды.

Ересек  топ  тәрбиеленушілердің ата-аналарына сауалнама жүргізу нәтижелері

Сауалнамаға "Жауқазын", "Жұлдыздар" екі  ересектер  тобының ата-аналары қатысты.  Барлығы  30  тәрбиеленушінің  ата-анасы қатысты.   Сауалнама нәтижелері бойынша келесі ақпараттар  анықталды:

Р/с

Дағдылартізбесі

Дағдылармазмұны

Келісемін

Толығымен

келісемін

+1

+2

Денсаулықсақтаудағдылары

1

Мәдени-гигиеналық дағдылар

Гигиеналық шараларды орындау ретін біледі

6

20%
 

24

80%
 

2

Денешынықтыру

Өмірлік маңызы бар қимылдарды өздігінен орындай алады

6

20%
 

24

80%
 

3

Дербесқимылбелсенділігі

Түрлі ойындарды, оның ішінде ұлттық ойындарды ойнай алады, ойын ережелерін сақтайды

9

30%
 

21

70%
 

4

Салауаттыөмірсалты

Салауатты өмір салтының қарапайым ережелерін біледі және сақтайды

2
7%

28
93%

5

Салауаттыөмірсалты

Өсімдіктерге, жануарларға, жәндіктергекүтімжасайалады

3

10%
 

27
90%

Коммуникативтік-тілдікдағдылар

6

Қарым-қатынасмәдениеті

Ересектермен, балаларменқарым-қатынасқатүсеаладыжәнеолардыңөтініштерінорындайды

8

27%
 

22

73%
 

7

Тілдіңграмматикалыққұрылымы

Ересектердіңсұраққоюыарқылысалаласжәнесабақтасқұрмалассөйлемдердікелісіпқұрастыраалады

11

37%
 

19

63%
 

8

Сөйлеудіңдыбыстықмәдениеті

Анатілініңбарлықдыбыстарындұрысайтады

2
7%
 

18
93%
 

9

Сөздікқор

Жағдайдыкөрмей-ақсөздердіқолданып, сөйлеудеетістіктердібелсендіқолданаалады

12
40%

18

60%
 

10

Байланыстырыпсөйлеу

Тілдесудіңнегізгіформасын, диалогтіксөйлеудімеңгерген

12
40%
 

18
60%
 

11

Байланыстырыпсөйлеу

2-3 сөйлемменөзойынжеткізеалады

12
40%
 

18
60%
 

12

Шығармашылықпентілдікқызмет

Танысертегілердіайтады, ойыншықтартуралышағынәңгімелерқұрастырады

10

33%

20

67%
 

13

Шығармалардықабылдауы

Өзінеұнайтынбірнешешығармалардыатайалады, әдебикейіпкерлердіойындақолданады

9

30%
 

21

70%
 

Танымдықдағдылар

14

Заттардыңқасиеттерінбағдарлау

Заттарғатәнерекшеліктердіжәнебелгілердіиісі, дәмі, дыбысынегізіндеқабылдайды

9

30%
 

21

70%
 

15

Қоршағанортанытану

Тіріжәнеөлітабиғатпенқоғамдықөмірдегіқарапайымсебеп-салдарлықбайланыстардытүсінеді

10

33%

20

67%
 

16

Құрастырудағдылары

Құрылысматериалдарынөзбетіншетаңдайды, өзіқұрастыруғатырысады

11

37%
 

19

63%
 

17

Құрастырудағдылары

Командадажұмысістеудібіледі

8

27%
 

22

73%
 

18

Экологиялықмәдениетнегіздері

Табиғаттаөзін-өзіұстаудыңкейбірнормаларынмеңгереді

9

30%
 

21

70%
 

19

Қарапайымматематикалықұғымдар

Уақыттуралы (тәулікбөліктері: таңертең, күндіз, түн; күндер: бүгін, кеше, ертең), жылдам, баяутүсініктерінбіледі

6

20%
 

24

80%
 

20

Ізденісжәнеэксперименттікәрекет

Мақсаттытүрдежаңаматериалдарменэксперимент, үлгіжасайаладыжәнезаттарарасындағыжалпыбелгілердіажыратабіледі

10

33%

20

67%
 

21

Ақпаратпенжұмыс

Жаңаақпараталуқажеттігінтүсінеді

10

33%

20

67%
 

Шығармашылықдағдылар

22

Музыкалықәрекет

Дауыстембрінажыратады, әндісозыпайтады, сөздердіанықайтады; музыкалық-ырғақтыбиқимылдарынорындайды

7
23%
 

23
77%
 

23

Музыкалықәрекет

Отандықкомпозиторлардыңшығармаларынтыңдайдыжәнеқабылдайды

10

33%

20

67%
 

24

Өнімдіәрекет

Бейнелеуөнерініңтүрлерітуралыұғымдарыбар (кескіндеме, мүсіндеу, халықөнері)

9

30%
 

21

70%
 

25

Өнімдіәрекет

Ата-бабалардыңтұрғанүйлерін, тұрмыстықзаттарды, ұлттықкиімніңбөліктерінатайды

9

30%
 

21

70%
 

26

Қоршағанортаныэстетикалыққабылдау

Геометриялықпішіндердіжәнеөсімдікэлементтерінхалықөнерішығармаларыныңжелісібойыншабіркелкіорналастырады. Түрлізаттардыдайындаудыңқарапайымдағдыларынигереді

9

30%
 

21

70%
 

Әлеуметтікдағдылар

27

Мәденимінез-құлықдағдылары

Айналадағыжәнежақынадамдарғақамқорлықкөрсетеді

6

20%
 

24

80%
 

28

Ересектерменжәнеқұрдастарыменөзараәрекет

Ересектерменбіргееңбекәрекеттерінорындайды, командадаәрекететеалады

6

20%
 

24

80%
 

29

Ересектерменжәнеқұрдастарыменөзараәрекет

Құрдастарыныңарасындаөзініңорнын, өзінің "Мен" екенінсезінеді

6

20%
 

24

80%
 

30

Ересектерменжәнеқұрдастарыменөзараәрекет

Ересектерменжәнеқұрбы-құрдастарыменқарым-қатынасжасағандаадамгершілікнормалары мен ережелерінсақтайды

8

27%
 

22

73%
 

31

Адамгершілікнормаларытуралытүсінік

Қазақстанхалқыныңсалт-дәстүрлерітуралытүсінігібар

17
57%
 

13
43%
 

 

Респонденттердің   90 %   тәрбиеленушілердің бағаланатын кезеңдегі дайындық деңгейіне  қанағаттанғаны  анықталды.

 

Жас ерекшелік кезеңділігі және топтарды жасақтау

Жас кезеңділігі және  топтардың жас ерекшеліктері (оқу жылының басындағы толық жастағы балалардың жасы):

Ерте жас тобы 1 жастан бастап

      кіші жас-2 жастан бастап (кіші топ);

      ортаңғы жас-3 жастан бастап (ортаңғы  топ);

      ересек  жас-4 жастан бастап (ересек топ);

      Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі- 4  жыл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблица. Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілердің сандық құрамының өзгеруі.

жыл

Жобалық қуаты/

толымдылығы

 

Топтардың жас ерекшеліктері

Барлық топ

Оқытылу  тілі

Ерте жас тобы

(1-2 жас)

Кіші топтар

(2 - 3 жас)

Ортаңғы топ (3-4 жас)

Ересек топ

 (4-5 жас)

 6

 

Мемлекеттік тіл

2017-2018 оқу жылы

120126

1

3

1

1

6

Мемлекеттік тіл

2018-2019 оқу жылы

120128

1

3

1

1

6

Мемлекеттік тіл

2019-2020 оқу жылы

120126

1

3

1

1

6

Мемлекеттік тіл

2020-2021 оқу жылы

120117

1

2

1

2

6

Мемлекеттік тіл

2021-2022 оқу жылы

120125

1

2

1

2

6

Мемлекеттік тіл

 

       «Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК2017-2018 оқу жылындағы қызметін бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі аттестаттау бойынша комиссия шығарған қорытынды баға (1-қосымша):

1.1– «zhaqsy»- 4

1.2– «zhaqsy»- 4

1.3– «ortasha»-3

1.4 - «zhaqsy»- 4

2.1-  «uzdik»-5

Нәтижесі – «zhaqsy» - 4 ұпай.

«Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК2018-2019 оқу жылындағы қызметін бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі аттестаттау бойынша комиссия шығарған қорытынды баға (1-қосымша):

1.1– «zhaqsy»- 4

1.2– «zhaqsy»- 4

1.3– «zhaqsy»- 4

1.4 - «zhaqsy»- 4

2.1-  «uzdik»-5

Нәтижесі – «zhaqsy» - 4.2 ұпай.

  «Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК2019-2020 оқу жылындағы қызметін бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі аттестаттау жөніндегі комиссияның қорытынды бағасы (1-қосымша):

1.1– «uzdik»-5

1.2– «zhaqsy»- 4

1.3– «zhaqsy»- 4

1.4- «uzdik»-5

 2.1-«uzdik»-5

Нәтижесі – «zhaqsy» - 4.6 ұпай.

  «Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК2020-2021 оқу жылындағы қызметін бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі аттестаттау жөніндегі комиссияның қорытынды бағасы (1-қосымша):

1.1– «zhaqsy»-4

1.2– «zhaqsy»- 4

1.3– «zhaqsy»- 4

1.4- «uzdik»-5

 2.1-«uzdik»-5

Нәтижесі – «zhaqsy» - 4.4 ұпай.

«Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК2021-2022 оқу жылындағы қызметін бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі аттестаттау жөніндегі комиссия қойған қорытынды баға (1-қосымша):

1.1– «zhaqsy»- 4

1.2– «zhaqsy»- 4

1.3– «zhaqsy»- 4

1.4- «uzdik»-5

2.1-  «uzdik»- 5

Нәтижесі – «zhaqsy» - 4.4 ұпай.

      2017-2018,2018-2019,2019-2020,2020-2021,2021-2022 оқу жылында «Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ның өзін-өзі аттестаттау комиссиясының жалпы қорытынды бағасы: "zhaqsy".

Өзін-өзі бағалау қорытындысын комиссия 2021 жылғы 15 желтоқсан № 3 кезектен  тыс  педагогикалық кеңестің отырысында қарады және білім беру процесінің барлық қатысушыларына жеткізді (№3  педагогикалық кеңестің көшірмесі қоса беріледі).

Өзін-өзі бағалау қорытындысы қамқоршылық кеңестің отырысында қаралды , «Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК  өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша басшының баяндамасы (№1 Қамқоршылық кеңес отырысының хаттамасы қоса беріледі).

«Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ның даму перспективалары:

1. 2022 жылдан 2025 жылға дейін мектепке дейінгі білім беру педагогтерінің үлесін арттыру.

2 .Педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші санаттары бар педагогтердің үлесін бес жыл бойы арттыру.

3. Әр топтарға  бала жасына сай заттық-дамытушы  ортаны толықтыру.

6. Спорт құралдарын  қосымша жабдықтау.

7. Балаларға арналған ойын  учаскелерді қосымша шағын сәулеттік нысандармен жабдықтау. 

«Ақмола облысы  білім  басқармасының Жарқайың  ауданы  бойынша  білім бөлімінің  жанындағы  Державин  қаласының  «Балдырған» бөбекжайы» МКҚКөзін-өзі аттестаттау жөніндегі комиссиясының төрағасы:         

  Серикбаева Г.С.

Өзін-өзі аттестаттау жөніндегі комиссия төрағасының орынбасары Гафарова А.С.

Хатшы: Ануарбекова Г.М.

Комиссия мүшелері:

Балдаева Ж.Б

Бекмагамбетова Г.Т.

Нурмагамбетова А.А.

Сейтахметова С.Т.

Мамытова У.М.

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 23.12.2021 16:31
Құрылған күні: 23.12.2021 16:31

Текст