«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әлеуметтік орта

13.03.2018

Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Тараулары: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Қыс қызығы»

Мақсаты:

Білімділік: Балалардың қыс туралы түсінігін кеңейтіп, қыс мезгілінің ерекшелігін

аңғара білуге үйрету.

Дамытушылық: Танымдық, шығармашылық қасиеттерін, тілдерін, сөздік қорын дамыту.

Дәстүрлі емес тәсілдерді пайдалану арқылы саусақ моторикасын дамыту.

Тәрбиелік:

Табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге, сезінуге тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдері:

Сұрақ – жауап, көрсету, түсіндіру, үйрету, эксперимент,ой-толғау, тірек сурет,

ойын, жапсыру, құрастыру, пиктограмма.

Оқу қызметінің түрі: Кіріктірілген.

Сөздік жұмыс: Жапалақтап,

үлпілдек.

Көрнекіліктер: Қыс мезгіліне

байланысты слайд, қыс көрінісіні, шырша, қар, мұз, жұмбақтар.

Құрал – жабдықтар:желім,

мақта, сүлгі, үлгі сурет, аққаланың пішіндері, үлгі сурет, пішіндер,

фланелеграф.

Пәнаралық байланыс:

Шығармашылық. Таным. Коммуникация.

Қолданылатын технология:

Монтессори, модульдік, дамыта оқыту, ақпараттық.

Таңғажайып сәт: Аққаланың

келуі.

Ұқыптылыққа

тәрбиелеу

Пилингвалдық:

Қыс-зима-уйнтә, аққала-снеговик-сноумән

Оқу

іс-әрекетінің кезеңдері.

Педагогтің

іс-әрекеті.

Балалардың

іс-әрекеті.

 

Мотивациялық-қозғау-

    шылық

- Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті.

Келген қонақтармен амандасайық. (Балалар келген қонақтармен амандасады)

Шаттық

шеңбері.

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз,

Құрметпенен сіздерге

Бас иеміз біз.                                                        

 

 

 

Ұйымдастырушы-лық- ізденістік

ІІ. Өткен тақырыпты қайталау.

-  Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Сендер

шешімін тауып көріңдерші?

Ой – толғаныс әдісі.

Жұмбақ

Шелек қалпақ басында,

Сәбіз екен танауы.

Қыста қардан тұратын,

Тауып көрші сен оны?

-  Аққала.

Таңғажайып сәт. Аққала келеді.

-  Балалар, бізге қонаққа аққала келді. (әуенмен)

-  Аққаламен амандасайық.

Балалар аққаламен амандасады.

-  Балалар, аққаланы неден жасаймыз?

-  Қардан жасаймыз.

-  Аққаланың түсі қандай?

-  Аққаланың түсі ақ.

-  Аққала қандай пішінге ұқсайды?

-  Дөңгелекке ұқсайды.

-  Аққала бізге бос келмепті, өзімен бірге қар алып

келіпті.

-  Енді балалар алақандарыңды ашыңдаршы.

-  Жылы алақанымызға салғанданеге айналатынын көрейік.

Эксперимент

жасайық.

Пиктограмма әдісі.

Балалар қарды алақандарына

салады. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі.

-  Қар неге айналып кетті?

-  Суға айналды.

-  Енді осы суды суыққа шығарсақ мұзға айналады екен.

Мұзды көрсету.

-  Балалар, мұз қандай екен?

-  Суық, жылтыр, қатты.

 

ІІІ. Жаңа тақырып:

1.      Кіріспе:

-  Балалар, біз бүгін сендермен қыс қызығы туралы

әңгімелесеміз.

-  «Қыс қызықтарын» слайд арқылы тамашалайық.

Тірек сурет әдісі.

Слайдты көрсете отырып

сұрақтар қою.

-  Балалар, жылдың қай мезгілі екен?

-  Қыс.

-  Қыс екенін қайдан білдіңдер? (жекелеме баланың жауабы)

-  Қыста қар жауады. Күн суық болады.

(Боранның дауысы естіледі)

-  Қыста қандай ойын ойнайсыңдар?

Шанамен сырғанақ тебеміз. Қардан аққала жасаймыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлек-сиялық-түзету- шілік

Сергіту сәті:

Қар жауады оң жақтан

Қар жауады сол жақтан.

Қар лақтырып ойнасақ,

Су болады қолғаптар.

2.      Негізгі бөлім:

Топтық жұмыс.

-  Балалар, біз енді екі топқа бөлінейік.

І  топ «Ұлпа қар»

тобы – мақтаны үзіп

алу арқылы желіммен жапсырады.

Мақсаты: Қағаз бетіне мақтаны үзіп алу арқылы желіммен жапсыра білуге үйрету.

ІІ  топ «Аққала»

тобы – аққаланы

құрастыру.

Мақсаты: берілген қағазға дайын пішіндерден аққаланы құрастыра білуге үйрету.

-  Балалар,аққала сендермен ойын ойнағысы келіп тұр

екен.Аққаламен ойын ойнайық па?

-  Иа.

Аққала:

-  Балалар, сендермен қар лақтырысып ойнайық?

Қимылды ойын «Қар лақтыру».

Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп, бір – бірлеріне қар лақтырады.

Мақсаты: Балаларды ептілікке, жылдамдыққа дағдыландыру.

Оқу қызметін қорытындылау:

-  Балалар, қыс несімен қызықты?

-  Қыста қар жауады. Біз қармен ойнаймыз. Сырғанақ

тебеміз. Қардан аққала жасаймыз.

Балалардың білімін бағалау:

-  Сендер бүгін сұрақтарға өте жақсы жауап бердіңдер.

Берілген тапсырмаларды өте ұқыпты орындай білдіңдер. Аққаланың сендерге

әкелген тәттілері бар екен.

(Аққала балаларға мадақтау қағазын

таратады)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балаларды мақтап мадақтау:

Балаларды жекелеме мақтап,

мадақтаймын.

Үйге тапсырма беру:

-  Балалар, үйде аққаланың суретін саламыз аналарымызбен.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Қыс мезгілінің

ерекшеліктерін (қар жауады, боран соғады, аяз болады), қысқы ойын түрлерін.

Болу керек: Қыс мезгілінің

ерекшеліктері туралы түсініктері.

Істей білу керек: Қойылған

сұраққа толық жауап беріп, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай білуі керек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 420


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст