«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Түлкі мен қарға" ертегісі

12.03.2020

Күні:12.03.2020ж

Білім беру саласы: «Коммуникация» , «Шығармашылық

Оқу қызметі:Көркем әдебиет,мүсіндеу

Өтпелі тақырып: «Мен және қоршаған орта»

Тақырыбы: «Қарға мен түлкі» (ертегі).

Мақсаты: 1.Білімділік:Ертегі мазмұннын түсініп, кейіпкерлерді сомдап сахналай білуге үйрену.

2.Дамытушылық:Мүсіндеу пластилинография қолдың моторикалық дағдыларын дамыту

және жетілдіру.

3.Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбилеу.

Қолданылатын көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің костюм маскалары және ермексаз оның

құралдары .

Сөздік жұмыс:Ірімшік

Блингвальды компонент: Ірімшік-сыр,қарға-ворона.

Жеке жұмыс: Театрлық қойылым, ермексазбен: орындалады.

 

Оқуіс-әрекетініңкезеңдері

Педагогтің іс- әрекеті

Балалардыңәрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

1.Шаттық шеңбері.

Отбасының гүліміз

Көңілді өтер күніміз.

Қайырлы таң деп айтамыз

Бір болып үйге қайтамыз.

 

2.Қонақтармен амандасады

Балалар шеңберге тұрып өлең жолдарын қимылмен жасап айтты.

Қонақтармен екі тілде амандасады.

Ұйымдастырушы

лық - ізденістік

– Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдерме?

Қазір барлығымыз назарымызды экранға аударайық.

– Мынау қай ертегі?

– Ал мынау ше?

Келесі қай ертегі екен?

Бүгінгі сахналайтын ертегіміз «Қарға мен түлкі» .

Алдымен,ертегі кейіпкерлерін сайлап алайық.Қарға кім болады? Санат болам дейді. Түлкі ні кім сомдайды? Инаят ойнаймын дейді жақсы. Ал қалған балалар, қарғаның достары боламыз келісесіңдерме?

Ерте ,ерте,ертеде бір қарға ұшып жүріп ,

Жерден бір түйір ірімшік тауып алып.

Ағашқа Қарға  қонды барып .

Тоқ санап  ірімшікті  көңіліне,

Жей қоймай , отыр  еді ойға қалып

Қашаннан белгілі  аңқау ала Қарға

Нәсіпке бұйырмаған шара бар ма ?

Шығатын шығасыға  болып себеп,

Ағашты зылым түлкі аралар ма!

Тістеген ірімшігін Түлкі көріп

Аяғын ептеп басып  жақын келіп

Түлкі: Сәлеметсіңбе қарға ! Сен қандай әдемі құссың,көздерің,қанаттарың қандай әдемі.Даусың қандай тамаша.Сен ән салғанда барлық құстар мен аңдар тоқтай қалып тыңдайды. Қане маған бір ән салып берші?

Мұндай мақтауды естіген қарға,бар даусымен Қ-А-Р-Қ етті,аузынан ірімшік жерге салып етті,-қу кетті, іс бітті.

Қарға жан-жағына қарап,қарқ-қарқ деп қарқылдай бастады. Балаларға көмек сұрап еледі.

Досым-ау саған не болды?(қарғаның достары сұрайды)

Қарға: Менің ірімшігімді алдап түлкі алып қашып кетті.

Қарғаның достары: Уайымдама, достым !

Біз саған тамақ табуға көмектесеміз- деп қар,аны қасына шақырады

Тәрбиеші: Балалар мынау не?

Түлкі үй жануарларына жатадыма, әлде жабайыма?

Түлкі қандай аң?

Түлкінің орысшасын қалай айтамыз?

Ал мынау не?

Құстардың екі түрі болады. жылы жаққа ұшып кететін құстар және қыстап қалатын құстар. Қарға қай түріне жатады ?

Қарғаның орысшасын не дейміз?

Сергіту сәті

Қарға, қарға,қарғалар

Қар үстінде жорғалар

Боран соқса бүрсісіп,

Бұта басын қорғалар.

Тәрбиеші: Балалар қазір далада қар жатыр, қар еріп жатыр.Бұл жылдың қай мезгілі?

Олай болса, жаңағы ұшып кеткен қарғалар мынандай қардың астынан қалай тамақ тауып жей алады?

Оларға біз көмектесейік,бәріміз ермексаздан ірімшік жасауға көмек жәрдем бересіңдерме?

Онда бәріміз орнымызға отырып,жеңімізді түріп,ірімшік жасаудың әдәс-тәсіліне назар аударайық.

Балаларға ірімшік жасаудың әдәс-тәсілін көрсетіп, үйретіп балалар жұмысқа кіріседі.Қиналған балаларға көмек көрсетіледі.

Балалар, тездетіңдер!

Міне осы істеген ірімшіктерімізді Қарғаға берейік.

Қарға балалардың жұмыстарына ризашылығын білдіріп , ірімшіктерді орманға тамақтануға кетті.

А.Құнанбаевтың қандай тақпақтарын білесіздер

Айым:  Жаз

Жаздынгүні шілде  болғанда

Көкорай шалғын , бәйшешек,

Ұзарып  өсіп  толғанда

Күркіреп  жатқан  өзенге

Инаят : Білімдіден шыққан сөз

Білімдіден шыққан сөз

Талаптыға болсын кез

Нұрын, сырын көруге

 Көкрегінде болсын көз

Жүрегі айна, көңілі –ояу

Сөз тындамас  ол баяу

Өз өнері тұр таяу

Ұқпасын  ба сөзді тез?

Әблет басқан  елерме

Сөзге жуық  келер ме?

Түзу сөзге сенер ме

Түзңлмесін  білген ез?

Інжу: Көктем

Гүлназым : Ғылым тапай мақтанба

-Балалар, қазір біз үлкен мына экраннан қарғалардың қалай тамақтанып жатқанын көре аламыз.

– Балалар тәрбиеші сұрағына дұрыс жауап береді,ертегі желісі бойынша

-Жеті лақ

-Маша мен аю

-Қарға мен түлкі

Ертегіні сомдап сахналауға,және кейіпкерлерді өздері таңдайды.

Түлкі сөзін қимылын салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарға мақтау сөзге алданып қалады.

 

 

 

 

Қарға достарын шақырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Түлкі

Жабайы аң түлкі.

Түлкі өте қу.

Түлкі-лиса

-Ол қарға

Қарға қыстап қалатын құстарға жатады.

 

Қарға-ворона

 

 

Қимыл қозғалыспен жасайды

 

 

-Көктем мезгілі

 

Балалар сұраққа жауап береді.

 

Жәрдем беруге келісім береді.

Әдіс-тәсілдерге назар аударады,және қолданады.

Қарғаға жасған ірімшіктерін тарту етті.

 

Балалар назарын экранға аударды

Рефлексиялық- түзетушілік

-Балалар біз қарғаларға ірімшік жасап бердік,қарғалар сендерге үлкен алғысын білдіріп жатыр(балаларға экраннан тамақтанып жатқан қарғалардың сурреттерін көрсету)қуанып қарғаларда сендерге сиқырлы жұмыртқаларын тарту етті.

Балалар қарғалардың сыйлықтарына өз қуаныштарын білдірді.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Ертегі желісі бойынша сахналауды;

Нені игереді: Пластилинографияның әдіс-тәсілін ;

Қолданады: Қамқорлықты,ұқыптылықты,ептілікті.

 

 

Просмотров: 2028


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст