Күні: 24.02.2020ж
Тобы: «Қарлығаш»
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы:«Түрлі-түсті үшбұрыштар» (өз бетінше сурет)
Мақсаты:а) Кеңістікте түстерді сезіне білуді, үшбұрышты заттарды ажырата білуді үйрету;
ә)Шығармашылық қабілеттерін ой-қиялын дамыту;
б) Ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:балалар- дети
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іздену ұйым-дастырушы
Педагог әңгімелесу барысында балалардан толық жауап алуды, бір- бірін тыңдатуды, анық сөйлеулерін қадағалап отырады.
- Балалар, мына суретте қандай геометриялық фигура бейнеленген? --Балалар қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды?
“Қандай фигура?”
дидактикалық ойыны.
Сөйлем арқылы фигураларды сипаттайды.
Сергіту сәті( саусақ жаттығұы):
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ,
Бәрін қосып санасақ,
Болады екен он саусақ. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
Педагог суретпен жұмыс жүргізеді, үшбұрыштардың қалай орналасқанын, салынғанын айтады.
Педагог нүкте белгілеп, екі жағынан төменге қарай екі сызық жүргізіп, үшбұрышты сызып
сурет салады, келесі үшбұрышты төменгі жағына нүкте қойып, екі жағынан жоғарыға қарай сызықтар жүргізеді, іштерін әртүрлі түспен бояйтындарын айтады.
-Үшбұрыш
-Үй шатыры сәукеле, шырша, Балалар ойланып, шешуін табады.
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
Рефлексивті түзетушілік
Педагог балалардың
жұмысты әдемі, ұқыпты
салуын қадағалайды. Мақтап,
мадақтайды.
Балалар сұрақтарға
толық жауап береді.
Біледі: үшбұрышты заттарды атай білуді, суреті салуды.
Игереді: қылқалам арқылы үзік сызықтарды қосуды, кеңістікті, түстерді сезіне білуді.
Меңгереді: байқағыштығы мен көз мөлшерін, қолдың қимыл -қозғалыс үйлесімділігін қалыптaстырды.