«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ашық сабақ "Қыс қызығы"

13.02.2020

Ұйымдастырылған тәрбие-оқу іс-әрекетінің  технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация, Әлеумет, Шығармашылық

Бөлімі:  кіріктірілген ҰОҚ

Тақырыбы:  «Қыс қызығы»

Мақсаты: Балалардың қыс туралы түсінігін кеңейту, қыс мезгіліне тән табиғат құбылыстары туралы білімдерін анықтап бекіту.

Міндеттері:

Тәрбиелік:  құрдастарымен өзара мейірімді қарым – қатынасқа, эмоционалдық оң көңіл - күй көрсетуге тәрбиелеу, жетістіктерге қуануды үйрету.

Білімділік: балаларды қыс мезгіліне сай табиғаттағы құбылыстарды байқауды, себепті – салдарлы байланыстарды анықтауды үйрету, балалардың сөздік қорларын белсенділендіру. Қағаздың бетін реңктеу біліктіліктерін бекіту. Жұмыстардың нәтижелеріне эмоционалды жағымды көңіл – күй туғыздыру.                                                                       Дамытушылық:  қызығушылықтарын, қиялдарын, ойлау және сөздерді байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.                                                                                                                           Білім беру салаларының кіріктірушіліктері: әлеуметтік – коммуникативтік дамыту; танымдылық дамыту; көркемдік – эстетикалық дамыту; сөйлеу қабілеттерін дамыту;дененің физикалық дамуы.                                                                                           Алдын ала жүргізілген жұмыстар: балалармен қыс туралы әңгімелесу, серуен кезінде қар ұлпаларын бақылауқыс туралы көркем әдебиет шығармаларын оқу.                                                                                                                                               Әдіс-тәсілі: тосын сәт, ойын,көрнекіліктілік, проблемалық жағдайларды шешу, сұрақтар, тәжірибелік іс - әрекеттер.

Қажетті заттар: проектор, «сиқырлы суреттер», гуашь бояулар, қылқаламдар. 

Технология:  Кубизм әдісі, Мнемокесте қолдану.                                                                                                                                         Жеке жұмыс: Айлинға қылқаламды дұрыс қолдануды үйрету.

 

 

 

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық қызығушылық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық - ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивтік - коррекциялаушылық

Шаттық шеңбері:

Қане, шеңбер құрайық.                                                                                                     Бір – бірімізге күлімдейік,                Көңіл – күйімізді көтерейік,                                       Сұрақтарға да жауап берейік.

 (есік қағылады)                                                                                                    -Балалар, біреу есік қағып тұрған сияқты, мен барып қарап келейін, ал сендер отыра тұрыңдар.

Балалар, қараңдаршы, бізге қонаққа не келді?                                         Қане, қонақпен амандасайық.

Балалар, маймыл бірдеңе айтқысы келетін сияқты.

Балалар, бұл маймылдың аты Анфиса екен. Ол өз достарымен Чунга – Чанга аралында тұрамын дейді.

Ол жерде жыл бойы жаз болып тұрады екен.Сондықтан олар қыстың не екенін білмейді. Тек қана суреттерде көріпті. Сондықтан Анфиса сендерге келіп, қыс туралы айтып берулеріңді сұрап тұр. Қалай ойлайсыңдар Анфисаға көмектесеміз бе, қыс туралы айтып береміз бе?

 

Негізгі бөлім                                                                      - Жақсы, онда бастайық. Мен сендерге қыс туралы әр түрлі жағдайларды оқып беремін, бірақ олардың ішінде қателіктер бар,сендер сол қателерді тауып дұрыс айтуға тырысыңдар. Келістік пе?

«Дұрыстап айт» жаттығуы

1. Қыс келді, айнала аппақ болды. Ағаштағы жапырақтар сарғая бастады.

2. Қыста орман іші тып – тыныш болады, тек анда санда қорбаңдаған аюдың жүрісінен бытырлап сынып жатқан бұтақтардың дыбысы естіледі.

3. Қыста құстардың қарындары ашады, тоңады, сондықтан балалар олардың жемсауыттарына нан қиқымдарын, дәндерді салады және шырын құяды.

4. Жақын арада қыс аяқталып, жаз басталады.

5. Қыста балалар велосипед, шана, шаңғы тебеді.

- Сендер тапсырманы дұрыс орындадыңдар, жарайсыңдар! 

Балалар, қыс деген қандай, айтып бере аласыңдар ма?

Балалар, Анфиса сендерден осы керемет сиқырлы мезгілде не істеуді жақсы көресіңдер деп сұрап отыр.                                                                          

(балалар жауап айтады)

-Дұрыс, ендеше аққаланы мына кубикті кезектесіп лақытырып, құрастырып жасайық.

 

 

 

-Иә,балалар, олай болса қар деген ол не екен? 

- Қар ұшқындары қандай?

-Жақсы, онда біз қар ұшқындарына айналып, билеп алайық.                                          Сергіту сәт.                     Динамикалық үзіліс                                  «Қар ұшқындары» (бейне көрініс)

-Ал енді біз ойын ойнайық. «Сөздерді аяқта» ойыны.                                               Мен бастаймын, ал сендер аяқтауларың керек.                                          – Қыста күннің көзі шығады,...

- Қыста түн ұзақ болады, ал .. –Қыста не жауады?

-Өзендердің суы қатып,

-Қыста жел мен қар үрлейді

Дұрыс айтасыңдар.

- Балалар, Анфиса қар ұшқынын тауып алыпты,бұл қар ұшқынында жұмбақтар жасырылып тұр екен.                                                                        1. Қалбалақтап ұшады, жерге барып қонады. (қар ұшқыны)                                                    2. Қыста шыны болып қатады, жазда су болып ағады. (мұз)                                                                                                                3. Ұзақ тектес құс,                                                                                      Ауылдан ұзап кетпес құс. (торғай)                                                                                                                                                                                                                             Балалар, тағы қандай қыстайтын құстарды білесіңдер, Анфисаға айтып берейік.                                                                                                                                                                                                                    Қыста құстар қандай қиыншылық көреді?                                                                                             -Біз оларға қалай көмектесеміз?                                                                                                        Мнемокесте арқылы жұмбақ жаттату.                                                                                                                                                                                                       Шанамен қырғып желетін, Коньки, шаңғы тебетін,                                                         Аққала жасап ойнайтын,                                                                    Қай мезгіл деп ойлайсың? (қыс)

 

-Дұрыс, ендеше аққаланы мына кубикті кезектесіп лақытырып, құрастырып жасайық.

Жарайсыңдар. Ал Анфиса бізге тосын сый әзірлепті.

«сиқырлы суреттер» деп аталады. Көргілерің келе ме?                                     Онда сендерді сиқырлы шеберханаға шақырамын.                                                                    Тәрбиеші балаларды үстелге шақырады. – Қане, көрейік. Ой, бірақ та мұнда ештеңе жоқ қой. Мүмкін Анфиса бізбен ойнағысы келіп, бізді алдаған шығар?Қалай ойлайсыңдар, суреттер көріну үшін мына парақтарды не істеу керек?                                  -Иә, дұрыс айтасыңдар, бұл парақтарды бояумен бояу керек, сонда суреттер көрінетін болады.                                   

Бояу барысында тәрбиеші балалардың таза, ұқыпты жұмыс жасауларын қадағалайды. Қылқалам мен бояуларды дұрыс пайдалануды ескертеді.                                                                                                                                                                          Балалар, Анфиса сендерге қыс туралы көп қызықты нәрсе үйреткендерің үшінрахметін айтып, бұның бәрін достарына жеткізуге асығып кетіп бара жатыр.Ендеше біз де оны көп ұстамайық. Анфисамен қоштасайық.     

 

 

 

 

Қорытынды:                                  - Балалар, қалай ойлайсыңдар, біз Анфисаға көмектестік пе, қыстың не екенін түсінді ме?

-Біз оған қыстың қандай екенін түсіндіру үшін қандай тапсырмалар орындадық?

Мадақтау:                              -Балалар, сендер бүгін жақсы бәрін орындадыңдар,   Анфисаға қыс туралы бәрін айтып түсіндірдіңдер,сендерге көп рахмет.

 

 

    

 

Балалар шеңбер құрып сөздерді қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәлеметсің бе, маймыл!

 

 

 

 

Балалар өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Иә. Көмектесеміз.

 

-Иә.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыста жапырақ болмайды.

 

 

қыста аю жүрмейді.

 

 

 

 

 

Құстарға шырын құймайды.

 

 

Қыстан кейін жаз болмайды.
Қыста велосипед теппейді.
Суық, қар көп болады,ақ, желді, боранды, аязды, әдемі, сиқырлы, керемет, сәнді, көңілді.

-Қар лақтырысып ойнауды,шана, шаңғы,коньки тебуді, төбешіктен сырғанауды ұнатамыз.

қыста қардан қамал салуға, қардың бетіндегі іздерді зерттеуге болады, қар ұшқындарын тамашалап, хоккей ойнауға болады.

Балалар кубикті кезектесіп лақтырады, түскен суретті тақтаға жапсырып, бірігіп аққала жасайды.

 

 

 

 

 

 

-Қар – ол көптеген қар ұшқындары. қар ұшқындары әдемі, оюланған,жеңіл, кішкентай,нәзік, ақ, мөлдір болады.

Балалар әуен ырғағымен қимылдар жасайды. 

 

...-бірақ жылтпайды.

 

...-күн қысқа болады.

-қыста қар жауады.

-мұзға айналады.

-боран соғады.

 

 

Қар -ақ, жылтыр, әдемі

 

 

 

 

 

Балалар суретке қарап, шешімдерін айтып шығады.

 

 

 

-Көгершін, сауысқан, қарға, тоқылдақ, суықторғай, үкі, бүркіт.

-тоңады, қарындары ашады

-жемсауыт жасаймыз, оның ішіне жем саламыз.

 

 

 

 

Балалар суретке қарап, өлеңді тәрбиеші артынан қайталап  айтады.

 

 

 

 

Аққала-дөңгелек, ақ,көздері бар, аузы бар, сәбізден жасалған мұрны бар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бояу керек

 

Балалар парақтарын бояйды. Парақтардың бетінде қар ұшқндары, аққала, қолғап пайда болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар Анфисамен қоштасады.

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап беріп, қыс, аққала, қар туралы айтып бердік.Ойын ойнап, жұмбақ шештік.                                                                        Кесте арқылы қыс туралы жұмбақты жаттадық.

 

Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: Қыс мезгілінің белгілерін,өз сөзімен айта білуге, ойды дұрыс жеткізе алуға үйрету.

 Меңгеруі тиіс: Бояу түстерін дұрыс таңдай алуға,акварель бояуларымен жұмыс жасай білуге,тапсырманы ұқыпты, таза орындауға баулу.

 

 

 

 

Просмотров: 566


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст