Ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«___Балапан__орта_________»
тобы «_08___»__01_____________2019__ж
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Білім бөлімі: Қазақ этнопедогогикасы
Тақырыбы:«Қыста ауа райын болжаудағы халық болжаулары»
Мақсаты:Қысқы ауа райын болжаудағы халық болжамдарымен таныстыра отырып, бірнеше болжамдарды балалармен бірге бақылап көру.
Көрнекілік:суреттер,үн таспа
Сөздік жұмыс:болжамдар.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті.
|
Балалардың іс-әрекеті. |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Балалар мен үн таспаны тыңдау./Әуен ырғағымен көздерін жұмып қиялдау/ |
Педагогтың көмегімен өздері үнатқан жайлы әуенді таңдайды. |
Ұйымдакстырушы-лық-ізденістік |
Педагогтың әңгімесі. Ауа райы туралы кімдер мәлімет беретіні туралы айтып таныстыру. Балалар ауа райының бұзалып тұрған кезінде далада жүрмеуі керек. Табиғаттың тосын жағдайла рынан сақтану жолдарын айтып өту. Мынадай халық болжамдары бар. Тауық ерте қонақтанса,аяз болады. Қыс қарлы болса,жаз жаңбырлы болады. Ағашты қырау басса,тұман түссе күн жылы болады. Құстар асығып қоректенсе ауа – рай бұзылады. Қар көп болса нан мол болады. Ит қарға аунаса,қарлы боран болады. Қыс аязды болса,жаз жаңбырлы болады.Мұржадан түтін аспанға тік көтерілсе, аяз болады.Мысық қабырғаны тырнаса бұрқасын боран болады. Мұз сүңгі ұзын және жиі болса,көктем ұзақ,ас мол болады. |
Педагогтың әңгімесін тыңдады. Болжамдарға таңданды. Табиғаттың тосын жағдайларынан сақтану шараларын естеріне сақтады.
Халық болжамдарын жаттады. |
Рефлексиялық-түзетушілік |
Балалар өздеріне оқу іс –әркетіміздің қатты ұнағанын айтып,болжамдардың рас болатынына таңданды. |
Балалар халық болжам дарын педагогпен бірге қайталады. |
Күтілетін
нәтиже:
Нені білуі керек:балалар
халық болжамдарын біледі.
Қандай түсініктерді игереді: халық
болжамдары дұрыс айтылғанын