«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тіл дамыту Тақырыб : «Түсі қандай»

06.12.2018

Ұйымдастырылған

оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

«Балапан»  ортаңғы тобы

 

 «Қатынас » білім беру саласы

Бөлімі

: Тіл дамыту

Тақырыбы

: «Түсі қандай»

Сабақтың

мақсаты :

Білімділік:

-сөздің 

дыбысталу  мәдениетін

қалыптастыру: тақырыптық сөздерді 

әдеби  тілдегі  норманы 

сақтай  отырып  айтуға 

үйрету ; «і», «ү», «қ» «ө» дыбыстарын 

есту қабілеті арқылы дұрыс айтуын 

қадағалау;

- сөздің қорын молайту 

және  белсенділігін арттыру : қызыл, сары, жасыл

- тілдің 

грамматикалық құрлысын 

қалыптастыру:  түсі қандай? Сұрағына дұрыс жауап беруді

үйрету : алма қызыл, өрік сары, алмұрт жасыл, үстел сары, орындық жасыл

-байланыстырып 

сөйлеуге үйрету:

Суретте – қызыл алма

Түзету: түстерді  есте

сақтау, логикалық ойлау   қабілеттері мен

ұсақ моторикасын  дамыту.

Тәрбиелік: мемлекеттік 

тілде  мәдени – әлеуметтік

өзара  қатынасқа  дайын 

тұлғаны  тәрбиелеу,  балалардың қазақ тілі   сабағына 

деген  қызығушылығын арттыру ,

дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру

Көрнекілік

пен құралдар:

Демонстрациялық: Ботақан (қуыршақ театырынан), ойыншықтар, фонетикалық

жатығу үшін муляждар сары, қызыл , жасыл түске боялған суреттер.

Үлестіретін

: жұмыс  дәптерлері, түрлі түсті  қарындаштар

 

Іс –әрекет

кезендері

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

 

Мотивациялық - қозғаушылық

Сәлемдесу.

1.Сәлеметсіңдер ме, балалар!  Біз бүгін 

түстерді үйренуді жалғастырамыз. Қане , бәріміз бірге  айтайық: «түстерді үйренеміз»

С/о «Дұрыс ата»- ойыншықтар ,  көкіністер мен жемістердің  атауларын 

бекіту

 

-Сәлеметсіз бе!

 

 

Суреттерге қарап

жауап береді

 

Ұйымдастыру –іздестіру

 

2. Ботақан балаларды 

мадақтайды. «тәрбиеші, балаларға 

заттардың түстерін үйренуді ұсынады.»

Қызығады

келіседі.

 

 

 

 

 

 

Ф/ж «Сөзұқастар айтайық»

Нақ –нақ-нақ – бақта пісті  қызанақ

Яр-яр-яр – жедік жасыл 

қияр

Ұрт – ұрт – ұрт қандай тәтті сары алмұрт 

Қарайды,

тыңдайды, есте сақтап , тәрбиешімен  

бірге қайталайды :

 (Бастапқы кезде хормен сонан кейін  жеке 

айтқызу)

Жаттығу «Түсі қандай?»

Түстің қандай екенің білу үшін«Түсі қандай?» деген

сұрақты қою керек

А) қызыл түсті суреттерді көорсету, бекіту.

- Мынау не ?

- Түсі қандай?

Ә) сары  түсті

суреттерді көрсету, бекіту

Б) Жасыл түсті суреттерді көрсету, бекіту

Тыңдап ,

тәрбиешімен бірге қайталайды. (хормен сонан кейін  жеке 

айтқызу)

Жауап береді:

-         

Мынау – алма

-         

Түсі - қызыл

-         

Мынау – анар

-         

Түсі қызыл

-         

Мынау  - үстел

-         

Түсі қызыл

Жауап береді

 

Жауап береді

 

Сергіту сәтті .

Оң қолымда қызыл доп

Солқолымда сары доп

Досымды шақырып

Доптармен ойнаймыз

Мәттінге сәйкес

қимылдар жасайды

 

 «Сиқырлы 

қарындаштын тапсырмасын 

орындайық»

-Балалар ,

Ботақанға қызыл   алманы бояуға  көмектесейік

Дәптердегі  тапсырманы орындайды

 

 

Рефлексивті – түзетушілік

-Бүгін  қандай

жаңа сөздерді   үйрендік?

- Балалар , қандай түстерді  білесіндер?

Үйренген түс атауларын

қайталайды

Ботақан балаларға көмектері үшін  алғыс 

білдіреді

Жетістіктеріне  қуанады

 

Күтілетін

нәтеже:

Нені

білді : Қазақ тіліндегі

түстердің атауларын, тақырып сөздерін дұрыс 

қолдануды: «Түсі қандай?» сұрағына жауап беруді

Қандай

түсініктерді игерді:

Түс  туралы түсініктерді

Меңгерген

дағдылары мен іскерліктері :

мұқият тындап , нұсқауларды дұрыс орындау, дәптердегі  тапсырманы 

орындау мен қарындашты дұрыс 

ұстау

 

Просмотров: 624


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст