Білім
беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта.
Ұйымдастырылған
оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Әдептілік әлемі» (өлең)
Мақсаты:
балаларды адамдар арасындағы
қарым-қатынса нормалары және қоғамдағы жүріс-тұрыс ережелерімен таныстыруды
жалғастыру,ссыпайылықтың қарапайым әдеттерін тәрбиелеу..
Қолданатын
көренкі құралдар:хрестоматия,
суреттер.
Сөздік
жұмыс:әдептілік,
сәлеметсіз бе, сау болыңыз.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Педагогтің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті. |
Мотива циялық- қозғау- шылық |
Психалогиялық сәт. Бақшамызға барғанда, Жолыққан бар жандарға Ертемен ақ пейілмен «Қайырлы таң!»-деймін мен. Күндіз де елді елеймін: Үйге кешке келемін, Не дерімді білемін «Кеш жарық!»-деп кіремін.
(Е.Өтетілеуұлы) |
Шеңбер бойына тұрып, қимылдар жасайды. |
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
Кіріспе кезең. Бүгінгі оқу іс-әрекетінде ақын Ермек Өтетілеуұлының «Әдептілік әлемі» өлеңімен танысамыз. Өлеңді оқып беру.
Сұрақ-жауап арқылы оқылған өлеңнің мазмұнын тұсіндіру. -Балалар, біз қандай болуымыз керек? -Әдепті, жақсы балалар бар ма топта?
«Қалай амандасу керек?» ойыны. Мақсаты: әдептілік ережелеріне баулу. Ойын шарты: балалар жұптасып, сыртқы және ішкі шеңбер құрады. Педагогтың нұсқауы бойынша қарама-қарсы тұрған балалар бір-бірімен амандасады. |
Әдепті, жақсы. Бар. Мысалы,.....
Бір-бірімен амандасады. |
Рефлек сялық-түзету шілік |
Қорытындылау: Әдеп сақтап әмәнда, Әрбір адал адамға. Жасасақ бір жақсылық Қайтарады саған да. |
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:әдептілік ережелерін.
Игереді:өлең, ойын арқылы жақсы қасиеттерді.
Меңгереді:адамдар арасындағы қарым-қатынас нормалары мен қоғамдық
орындарда жүріп-тұру ережелерін.