Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: Ақтиін
Күні: 17.09.2018ж
Вариативтік
компонент
Бөлімдері: Этнопедагогика
Тақырыбы: Қазақша амандасу
.
Мақсаты: Амандасу түрлерімен таныстыру. Қайырлы таң, кеш жарық,
жайлы жатып жақсы тұр айтуға үйрету.Салт
дәстүр ұғымын бойларына сініру.
Көрнекіліктер:
суреттер
Сөздік жұмыс: Қайырлы таң, кеш жарық
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық
|
Шаттық шеңбер. Балаларға амандасу түрлерімен таныстыру үшін балалармен бірге жайлауға қонаққа барамыз. Жайлауға қонаққа бару үшін немен барамыз ат арбамен барамыз. |
Жылу беру арқылы бір біріне қуаныш сезімдерін ояту,сабақ алдында көңіл күйлерін көтеру. Балалардың жауаптары тыңдалады. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік |
Балалар жайлауға арбамен келеді жолда көптеген кедергілерге кездеседі сұрақ жауап арқылы өтеді. Ата мен әжені көріп амандасады. Сәлематсызба ата-әже. Қайырлы таң, деп амандасып қал – жағдайларын сұрап әңгімелеседі. Д/о: «Кім бірінші» Ауылға келіп балалар ата ажемен ойындар ойнап көңіл күйлерін көтереді. Өлеңдер, тақпақтар айтады. Балалар үйлеріне кетерінде ата мен әжесіне сау болыныз,кеш жарық, жақсы жатып,жайлы тұрыңыз деп айтып кетеді. Сөздік жұмыс. |
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Балалар жауабы.
|
Рефлексиялық – түзетушілік |
Балалар топқа келіп өз ойларын айтып сабақты қортындылайды.Бір біріне жылы лебіздерін айтады. Сұрақ жауап арқылы сабақты қортындылау. |
Балалардың жауаптары тыңдалады. Сабақтан алған әсерін басқа балалармен бөліседі. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: амандасу
түрлерін біледі.
Игереді: үлкендерге сәлем бере алады.
Меңгереді: үлкендермен қарым-қатынас жасай алады.