«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сенсорика сабағы. Шуақты күндер

10.08.2018

Технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімдері: Сенсорика

Тақырыбы: «Шуақты күндер»

Мақсаты:1. Бірыңғай заттарды

бір сенсорлық белгісі бойынша топтастыруға (көлемі, пішіні немесе түстері)

үйрету.

2. Ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Әдептілікке тәрбиелеу.

Билингвальды компанент: доп  – мяч, дөңгелек – круг.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері

Мотивациялық қозғаушы

Ойындық жағдайат.

Балаларға қонаққа

ит келді, ол  балаларға өзімен бірге

әр  түрлі түсті шеңберлер ала келеді

және онымен ойнауды ұсынады.

Балалар итпен амандасып,оны сипалайды.

Іздену-ұйымдастырушы

Педагог  фланелеграфқа бұлт пен күннің суретін

жапсырады да тақпақ оқиды:

 «Бұлт тығылып орманға,

 Шықты күнім аспанға.

Сондай таза ,

сәулелі,

Жетсе егер қолымыз.

Даярмыз аялап

ұстауға».

Педагог өлеңді

тағы бір оқып шығады.

Сөздік жұмысы:

шуақты күн.

Билингвальды компанент: доп  – мяч, дөңгелек – круг.

-Ал, мынадай

түстен (қызыл) бізде гүлдер болады. Фланелеграфқа қояды.

- Балалар, бізде

не сары түсті?

- Ал, көк  түсті ше?

- Ал, жасыл түсті

не?

- Ал, қызыл түсті

ше?

Балалармен жеке

жұмыс жүргізеді.

Балалар қарайды.

 

 

 

 

 

 

Қайталайды шуақты

күн.

 

 

 

 

 

 

 

-Күн.

-Аспан.

-Шөп.

-Гүлдер.

Рефлексивті  түзетушілік

«Түрлі-түсті

доптар» қимылды ойыны.

Педагог балаларға  түрлі түсті доптармен ойнауды ұсынды.

Педагог  мына сөздерді айта отырып, допты балаға

лақтырады: «Қағып ал менің қызыл, сары, жасыл, көк добымды. Маған лақтыр,

жасырма оны!»Педагог әрбір баламен жеке-жеке ойнайды.

«Секір добым

асықпай,

Ойнасын барлық

балақай!»

Балалардың

жұмысын мадақтап,итпен қоштасты.

Балалар

педагогтың алдындағы бос орынға отырады.

Бала допты кері

қарай педагогке домалатады.

Балалар доптың

екпінімен секіреді.

 

Нені білу керек:композициядағы түсті ажыратуды, белгілеуді білді.

Қандай түсініктерді игерді: қимыл-қозғалыстағы  ептілік пен үйлесімділік дағдысын игерді.

Меңгерген  дағдылары мен іскерліктері:түрлі-түсті

шеңберлерден композиция жасауды меңгерді.

 

Просмотров: 2767


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст