Бірінші
кіші тобының ұйымдасқан оқу
қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Тіл
дамыту.
Тақырыбы: Кім не істеп жатыр?
Мақсаты:Қатты-ақырын,жіңішке дауыспен
сөздерді қайталап айтуға
жаттықтыру.
Ересектердің сөздерін тындауға
және түсінуге жеке
балаға және топтың
барлық
Балаларының қайталауын қадағалау.
Билингвальдық компоненті:Көнілді-веселый, қатты-громко,ақырын-тихо.
Іс-әрекет кезені |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Дәлелдеп-талаптану |
Әр бала бір-бірімен танысады. Аттарың анық айтуға қадағалау. Артикуляциялық жаттығу: -ла-ла-ла-Нұржан жақсы бала, -ыз-ыз-ыз—Нұрсүлу жақсы қыз -са-са-са-ызылдайды маса, -ой-ой-ой-қорада түр қой. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. Жаттығуды балалар қайталайды. |
Ұйымдастырушылық ізденіс |
Сюрприздік момент: Көжек-ойыншық,балалармен танысады. -Сәлеметсіз бе, балалар! -Мен көжекпін, сендермен таңысайық.. -Ойыншықтар туралы әнгіме жүргізеді,суреттерді көрсетеді. -Бұл не? -Қандай дауыс шығарады? -Дауысы ақырын шығады. -Бұл не? -Ит қалай үреді? -Ит дауысың қатты шығарады -Балапаның дауысы қандай? -Оның дауысы жіңішке. Сетгіту сәт: Топ,топ, топ басайық жалаудан күн жасайық, Жаса,жаса,алтын күн Жаса,жаса, жарқын күн.
Тақпақ жаттау: Ойға батып мысық , Отыр көзін қысып Өзі бірақ ояу Дейді мяу-мяу
-Мысық не жейді? -Қалай жүреді?
Дидактикалық ойын: «Дауысынаң таңы»
Тәрбиеші балалармен құстарды, жануарларды дауысынаң тануға үйретеді.
|
Балалар амандасады,белсенді әнгімеге қатысады.
-Мысық -мяу-мяу -Ит -гав-гав-гав -цып-цып
Сергіту сәт жасайды
Тақпақты жаттау
-Ет,сүт ішеді, балық жейді. |
Рефлестік тузету
|
Тәрбиеші балалармен қандай дауыс қатты, ақырын,жінішке шығанының қайталайды. |
Балаларды мақтап-мадақтау. Тақпақты қайталайды.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу:Қатты-ақырын, жіңішке
дауыстарды ажыратуға үйрету.
Болу:Есте сақтау қаблетін дамыту,жануарларды тану.
Қолдану:Сөз қорын молайту,
тілдерін дамыту.