«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тіл дамыту сабағы. Кім не істеп жатыр

27.07.2018

Бірінші 

кіші  тобының ұйымдасқан оқу

қызметінің технологиялық картасы.

 

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Тіл 

дамыту.

Тақырыбы: Кім не істеп жатыр?

Мақсаты:Қатты-ақырын,жіңішке  дауыспен 

сөздерді  қайталап   айтуға 

жаттықтыру.

Ересектердің  сөздерін  тындауға 

және  түсінуге  жеке 

балаға  және  топтың 

барлық

Балаларының  қайталауын  қадағалау.

Билингвальдық компоненті:Көнілді-веселый, қатты-громко,ақырын-тихо.

Іс-әрекет кезені

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Дәлелдеп-талаптану

Әр 

бала бір-бірімен   танысады.

Аттарың 

анық  айтуға  қадағалау.

Артикуляциялық  жаттығу:

-ла-ла-ла-Нұржан  жақсы 

бала,

-ыз-ыз-ыз—Нұрсүлу  жақсы 

қыз

-са-са-са-ызылдайды  маса,

-ой-ой-ой-қорада түр  қой.

Балалар сұрақтарға  жауап 

береді.

Жаттығуды  балалар 

қайталайды.

Ұйымдастырушылық ізденіс

Сюрприздік  момент: Көжек-ойыншық,балалармен  танысады.

-Сәлеметсіз бе,  балалар!

-Мен 

көжекпін, сендермен  таңысайық..

-Ойыншықтар  туралы 

әнгіме 

жүргізеді,суреттерді  көрсетеді.

-Бұл не?

-Қандай дауыс   шығарады?

-Дауысы 

ақырын  шығады.

-Бұл не?

-Ит 

қалай  үреді?

-Ит 

дауысың  қатты  шығарады

-Балапаның  дауысы 

қандай?

-Оның 

дауысы  жіңішке.

Сетгіту 

сәт:

Топ,топ, топ  басайық 

жалаудан  күн  жасайық,

Жаса,жаса,алтын  күн

Жаса,жаса,  жарқын 

күн.

 

Тақпақ 

жаттау:

Ойға 

батып  мысық ,

Отыр 

көзін  қысып

Өзі 

бірақ  ояу

Дейді  

мяу-мяу

 

-Мысық 

не  жейді?

-Қалай 

жүреді?

 

Дидактикалық  ойын: «Дауысынаң   таңы»

 

 

Тәрбиеші 

балалармен   құстарды,

жануарларды  дауысынаң  тануға 

үйретеді.

 

 

Балалар амандасады,белсенді  әнгімеге 

қатысады.

 

 

 

-Мысық

-мяу-мяу

-Ит

-гав-гав-гав

-цып-цып

 

 

 

Сергіту 

сәт  жасайды

 

 

 

 

 

Тақпақты 

жаттау

 

 

 

 

 

 

-Ет,сүт  ішеді, балық  жейді.

Рефлестік тузету

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиеші балалармен   қандай 

дауыс  қатты, ақырын,жінішке

шығанының  қайталайды.

Балаларды  мақтап-мадақтау.

Тақпақты қайталайды.

                                       

                                      

 

 

                                                                        

Күтілетін 

нәтиже:

Білу:Қатты-ақырын, жіңішке 

дауыстарды  ажыратуға  үйрету.

Болу:Есте  сақтау қаблетін  дамыту,жануарларды  тану.

Қолдану:Сөз  қорын  молайту, 

тілдерін  дамыту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 847


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст