«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Менің туған өлкем " Қысқа мерзімді жобасы"

19.02.2021

Тәрбиеші: Қарағойшинова Р. А

Кіріспе.

Мектепке дейінгі жас әр адамның өміріндегі жарқын, ерекше бет. Дәл осы кезеңде әлеуметтену процесі басталады, баланың өмірдің жетекші салаларымен байланысы орнатылады: адамдар әлемі, табиғат, объективті әлем, денсаулықтың негізі қаланады.

Қазіргі уақытта мектепке дейінгі мекемелерде балаларды мүмкіндігінше өз халқының мәдениетіне баулу және олардың ұлттық сана-сезімін дамыту қажет. Бала, ең алдымен, өз жеріне және мәдениетіне тамыр жайып, өзінің ата-бабасымен танысып, содан кейін басқаны игеруі керек.

Егер кішкентай бала өз тарихын білмесе, туған жерінің сұлулығын көрмесе, өз елі туралы жағымды ақпаратты естімесе, Отанға деген құндылықты қалыптастырмаса, ол ғашық бола алмайды, демек ол болашақта өз мүдделерін қорғай алмайды, қорғай алмайды.Балаға әлеуметтік, адамгершілік, рухани құндылықтар шеңберін жүктеуге болмайды. Олардың мағынасы мен мағынасы анықталады, өзінің күш-жігерімен, тікелей танысу және ол өмір сүретін ортамен танысу процесінде дамиды.

Мен бұл тақырыптың өзектілігін, ең алдымен, қазіргі уақытта елдің қоғамдық дамуы балабақшалар мен мектептердің мұғалімдерінен қазіргі өмір жағдайларына бейімделген әлеуметтік белсенді, тәуелсіз, шығармашылық тұлғаларды тәрбиелеуді талап ететіндігімен байланыстырамын. Бұл жобада туған ауыл тарихының маңызы және оның мектеп жасына дейінгі балалардың патриоттық тәрбиесіне әсері талқыланады. Туған ауылмен танысқан кезде мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының сәттілігі сыртқы әлеммен эмоционалды түрде, яғни практикалық түрде белсенді өзара әрекеттесу жағдайында ғана мүмкін болады. ойын, пәндік іс-әрекет, қарым-қатынас, жұмыс, оқыту, мектепке дейінгі жасқа тән әр түрлі іс-шаралар арқылы. Мектепке дейінгі балалық шақ-адамның келбетін қалыптастырудағы маңызды кезең. Осы жылдары адамгершілік негіздері қаланды, қоршаған орта туралы алғашқы түсінік, этикалық идеялар қалыптасты, патриоттық сезімдер тәрбиеленді. Ғалымдардың пікірінше, мектеп жасына дейінгі балаларда ақыл-ой дамуының жоғары қарқыны байқалады. Аға мектепке дейінгі балалар ие санымен білімді, ал олардың мүдделерін байланысты ғана емес, осы, бірақ барлық өткен және болашақ. Олар үлкен ересектер әлемінде болып жатқан және болып жатқан мәселелерге үлкен қызығушылық танытады. Үлкен мектеп жасына дейінгі балалар өздерінің туған жері, оның тарихи өткені туралы көбірек білуге ұмтылады.Мектеп жасына дейінгі балаларды өлкетанумен таныстыру процесі өте күрделі, Білім мазмұнын мұқият таңдауды, жеке тұлғаға бағытталған өзара әрекеттесу негізінде педагогикалық процесті жобалауды, балалардың құралдарын, әдістерін және әртүрлі іс-әрекеттерін біріктіруді талап етеді. Жоба әдісі, тәжірибе көрсеткендей, үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың туған жеріне деген сүйіспеншілігін дамытуға жүйелі көзқарасты қалыптастыруда ең тиімді болып табылады.

Мәселе: балалардың тұрғылықты жеріне деген қызығушылығы түсінікті және табиғи, бірақ қоршаған әлемнен балалар алған ақпарат өте нашар және шашыраңқы. "Тамыры жоқ ағаш өледі", - дейді халық даналығы. Сондықтан туған ауылмен және өлкемен танысу процесі әр түрлі және тұрақты болуы керек, іс-шаралар мен іс-шаралар арасында көп кідіріссіз.

Просмотров: 703


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст