«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қарапайым математика ұғымдарды қалыптастыру

30.01.2017

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным»

Пәні: «Қарапайым математика»

Тақырыбы: «Қазына аралына саяхат»

Мақсаты: Дидактикалық ойындар арқылы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Көрнекіліктер мен құралдар: Балаларда-санауға арналған үллестірмелі материалдар,геометриялық пішіндер.

 

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балалардың көңіл күйлерін сұрау.

Жылулық шеңбері:

Әңгімелесу.

-Балалар,қазір жылдың қай

мезгілі?

-Көктемде күн қандай болады?

-Тағы қандай ерекшелігін

білесіңдер?

-Бір аптада неше күн бар?

-Қане апта күндерін атап

беріңдерші?

-Балалар,сендер таңертең тұрғанда

аспаннан нені көресіңдер?

-Күнді көргенде қалай қуанасыңдар?

-Жарайсыңдар!

Осылай қуанып,бүгінгі күнімізді

бастайық.

-Ой,балалар менің үстелімнің

үстінде жатыр қарандаршы?

-Бұл ғажайып хат кімнен

болды екен,ашып көрейік.(конверт ашылады)

-Балалар,бүгін математика оқу

іс-әрекетінде «Қазына аралына саяхат»

Жасаймыз. Саяхат жасау үшін

ауа-райы қандай болу керек?

-Ал біздің күніміздің бетін

бұлт басып тұр екен. Күннің көзін ашу үшін бұлттардың бізге тапсырмасы бар

екен,соны  орындайық. (Өткен тақырыптарды

пысықтау үшін «Кім тапқыр?» дидактикалық ойыны ойналады)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Алақай! (шапалақ ұру)

 

 

 

 

 

 

 

-Күн ашық,жылы болу керек

Ұйымдастырушылық –ізденпаздық

-Балалар ,күннің көзі

ашылды. Ендікүнге қарап,күліп,керіліп алайық.Енді саяхаттауға болды.

-Бізге саяхаттау үшін не

керек?

-Бүгін біз саяхатқа желкенді

қайықпен шығайық. Бәрінің алдарындағы геометриялық пішіндерден желкенді қайық

жасап алыңдар.

-Жарайсыңдар,балалар.

-Балалар «қазына аралына»

тез жету үшін біз сендермен санамақтар айтаық.

-Балалар біздің табиғатымыз қандай

тамаша! Суы қандай мөлдір.Осы мөлдір суға бетімізді жуып алайықшы.Терең тыныс

алып демалайық.

-Балалар біздің қайығымыз

неге,тоқтап қалды? (Мөлдір судың тапсырмасы. Балалар алдындағы қағаздағы

сандарды ретімен қойып шығу)

-Балалар,дарияда балықтар

мен бақалар көп екен. Кәне,санайы. Қанша балық,қанша бақа?

Дидактикалық ойын: «Бақалар

мен балықтар» (балықтар мен бақаларды салыстыру)

Сергіту  жаттығулары

 

-Балалар біз «қазына

аралына» жетік.

-Балалар,алтын сандықты

ашамыз ба?Сандықты ашу үшін мына бір жұмбақтың шешімін шешу керек.

(Жұмбақ жасыру)

-Кәне,балалар,біздің сандығымыз

ашылды.Ішінде не бар екен?

 

 

 

 

-Көлік керек

-Үшбұрыш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы

Рефлексиялық түзетушілік

-Балалар,осымен біздің

саяхатымыз аяқталды. Барлығың оқу-іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар.

 

 Күтілетін нәтиже:

Меңгерді: геометриялық пішіндерді атауды,түстерді ажыратуды.

 

 

Просмотров: 765


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст