Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Пәні: «Қарапайым математика»
Тақырыбы: «Қазына аралына саяхат»
Мақсаты: Дидактикалық ойындар арқылы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Көрнекіліктер мен құралдар: Балаларда-санауға арналған үллестірмелі материалдар,геометриялық пішіндер.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Балалардың көңіл күйлерін сұрау. Жылулық шеңбері: Әңгімелесу. -Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? -Көктемде күн қандай болады? -Тағы қандай ерекшелігін білесіңдер? -Бір аптада неше күн бар? -Қане апта күндерін атап беріңдерші? -Балалар,сендер таңертең тұрғанда аспаннан нені көресіңдер? -Күнді көргенде қалай қуанасыңдар? -Жарайсыңдар! Осылай қуанып,бүгінгі күнімізді бастайық. -Ой,балалар менің үстелімнің үстінде жатыр қарандаршы? -Бұл ғажайып хат кімнен болды екен,ашып көрейік.(конверт ашылады) -Балалар,бүгін математика оқу іс-әрекетінде «Қазына аралына саяхат» Жасаймыз. Саяхат жасау үшін ауа-райы қандай болу керек? -Ал біздің күніміздің бетін бұлт басып тұр екен. Күннің көзін ашу үшін бұлттардың бізге тапсырмасы бар екен,соны орындайық. (Өткен тақырыптарды пысықтау үшін «Кім тапқыр?» дидактикалық ойыны ойналады)
|
-Алақай! (шапалақ ұру)
-Күн ашық,жылы болу керек |
Ұйымдастырушылық –ізденпаздық |
-Балалар ,күннің көзі ашылды. Ендікүнге қарап,күліп,керіліп алайық.Енді саяхаттауға болды. -Бізге саяхаттау үшін не керек? -Бүгін біз саяхатқа желкенді қайықпен шығайық. Бәрінің алдарындағы геометриялық пішіндерден желкенді қайық жасап алыңдар. -Жарайсыңдар,балалар. -Балалар «қазына аралына» тез жету үшін біз сендермен санамақтар айтаық. -Балалар біздің табиғатымыз қандай тамаша! Суы қандай мөлдір.Осы мөлдір суға бетімізді жуып алайықшы.Терең тыныс алып демалайық. -Балалар біздің қайығымыз неге,тоқтап қалды? (Мөлдір судың тапсырмасы. Балалар алдындағы қағаздағы сандарды ретімен қойып шығу) -Балалар,дарияда балықтар мен бақалар көп екен. Кәне,санайы. Қанша балық,қанша бақа? Дидактикалық ойын: «Бақалар мен балықтар» (балықтар мен бақаларды салыстыру) Сергіту жаттығулары
-Балалар біз «қазына аралына» жетік. -Балалар,алтын сандықты ашамыз ба?Сандықты ашу үшін мына бір жұмбақтың шешімін шешу керек. (Жұмбақ жасыру) -Кәне,балалар,біздің сандығымыз ашылды.Ішінде не бар екен?
|
-Көлік керек -Үшбұрыш
Балалардың жауабы |
Рефлексиялық түзетушілік |
-Балалар,осымен біздің саяхатымыз аяқталды. Барлығың оқу-іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар. |
|
Күтілетін нәтиже:
Меңгерді: геометриялық пішіндерді атауды,түстерді ажыратуды.