«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Менің сүйікті ойыншығым.

07.04.2017

                                                 

Технологиялық карта

Білім  беру саласы: «Қатынас».

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы:Менің

сүйікті ойыншығым.

Мақсаты:ойыншықтарды сипаттап айтуға

үйрету.Қандай? сұрағына жауап беруге және жалғау,жұрнақтарды сөздерге дұрыс жалғап

айтуға үйрету.

Көрнекіліктер:ойыншықтар,үлестірмелі

суреттер

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

М. Әлімбаевтың

«Ойыншықтар»өлеңін оқып беру:

Біздерде бар қуыршақ

Бұзау,қозы,құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды.

Айтқаныңнан шықпайды.

 

Өлеңнің мазмұнын түсіндіріп,өлең

жолдарын жаттауға ұсыныс жасайды. Бүгінгі оқу іс-әрекетінде ойыншықтармен

танысатындықтарын айтып,балалардан топтап,үйлерінде қандай ойыншықтар барын сұрайды.

-Сенің қандай ойыншығың бар?

-Ойыншықтарыңды жақсы көресің

бе?

-Қандай? (Үлкен, кішкентай).

-Сен онымен ойнап болған соң,орнына

жинайсың бе?

Ойыншықтарды лақтырмай,сындырмай,ұқыпты

ойнау керектігін айтады.

Балалар өлеңді қызығушылықпен

тыңдайды.

 

 

 

Жаттауға талпынады.

 

Ойыншықпен ұқыпты ойнауды түсінеді.

 

Ұымдастырушылық -ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғажайып сәт: «Сиқырлы сандық».

-Кәне,сандықта не бар

екен,деп балалардың көңілін аударады.

-Ботақан.күшік,құлыншақ бар

екен.

-Енді осы ойыншықтарға әңгіме

құрастырайық.Әңгіме құрастыруға көмектеседі.

Сергіту сәті:

   Бала-бала,балақан

Кәне,қайсы алақан,

Саусақтарын әйбат,

Былай,былай ойнат,-деп сәйкес

қимыл-қозғалыстар жасатылады.

«Не артық?»дидактикалық

ойыны.

Ойыншықтың ішінде не артық

екенін табады.

 

Балалар сандыққа қызығушылық  танытады.

Ойыншықтарды балалар қуана қабылдайды.

 

-Менің ойыншық

қояным бар. Бар қоянның екі құлағы,төрт

аяғы,құйрығы бар.

-Менің балапан ойншығым бар.

Балапан кішкентай,әдемі.Мен

балапанды жақсы көремін.

 

Рефлексиялық-түзетушілік

Балаларға сұрақтар беріп, қайталайды.

Балалардың түсінгендерін, қимыл-қозғалыстарын,

жақсы ойнаған балаларды бағалайды, мадақтайды.

Балалар қайталайды.

Балалар түрлі қимыл-қозғалыстар

жасайды.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: ойыншықтарды сипаттауды;

Игерді: ойыншық туралы түсінікті;

Меңгерді: өлең жолдарын жаттауды.

 

 

 

 

Просмотров: 1989


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст