Технологиялық карта
Білім беру саласы: «Қатынас».
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы:Менің
сүйікті ойыншығым.
Мақсаты:ойыншықтарды сипаттап айтуға
үйрету.Қандай? сұрағына жауап беруге және жалғау,жұрнақтарды сөздерге дұрыс жалғап
айтуға үйрету.
Көрнекіліктер:ойыншықтар,үлестірмелі
суреттер
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті | |
Мотивациялық-қозғаушылық
|
М. Әлімбаевтың «Ойыншықтар»өлеңін оқып беру: Біздерде бар қуыршақ Бұзау,қозы,құлыншақ. Ойыншықтар тыңдайды. Айтқаныңнан шықпайды.
Өлеңнің мазмұнын түсіндіріп,өлең жолдарын жаттауға ұсыныс жасайды. Бүгінгі оқу іс-әрекетінде ойыншықтармен танысатындықтарын айтып,балалардан топтап,үйлерінде қандай ойыншықтар барын сұрайды. -Сенің қандай ойыншығың бар? -Ойыншықтарыңды жақсы көресің бе? -Қандай? (Үлкен, кішкентай). -Сен онымен ойнап болған соң,орнына жинайсың бе? Ойыншықтарды лақтырмай,сындырмай,ұқыпты ойнау керектігін айтады. |
Балалар өлеңді қызығушылықпен тыңдайды.
Жаттауға талпынады.
Ойыншықпен ұқыпты ойнауды түсінеді.
| |
Ұымдастырушылық -ізденістік
|
Ғажайып сәт: «Сиқырлы сандық». -Кәне,сандықта не бар екен,деп балалардың көңілін аударады. -Ботақан.күшік,құлыншақ бар екен. -Енді осы ойыншықтарға әңгіме құрастырайық.Әңгіме құрастыруға көмектеседі. Сергіту сәті: Бала-бала,балақан Кәне,қайсы алақан, Саусақтарын әйбат, Былай,былай ойнат,-деп сәйкес қимыл-қозғалыстар жасатылады. «Не артық?»дидактикалық ойыны. Ойыншықтың ішінде не артық екенін табады.
|
Балалар сандыққа қызығушылық танытады. Ойыншықтарды балалар қуана қабылдайды.
-Менің ойыншық қояным бар. Бар қоянның екі құлағы,төрт аяғы,құйрығы бар. -Менің балапан ойншығым бар. Балапан кішкентай,әдемі.Мен балапанды жақсы көремін.
| |
Рефлексиялық-түзетушілік |
Балаларға сұрақтар беріп, қайталайды. Балалардың түсінгендерін, қимыл-қозғалыстарын, жақсы ойнаған балаларды бағалайды, мадақтайды. |
Балалар қайталайды. Балалар түрлі қимыл-қозғалыстар жасайды. | |
|
| ||
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ойыншықтарды сипаттауды;
Игерді: ойыншық туралы түсінікті;
Меңгерді: өлең жолдарын жаттауды.