«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Сиқырлы пішіндерге саяхат».

11.04.2017

 Технологиялық карта.

 

Білім беру саласы: «Таным»

Пәні: Қарапайым математика.

Сабақтың  тақырыбы: «Сиқырлы

пішіндерге саяхат».

 Сабақтың мақсаты :

1. Білімділік: Пішіндер туралы түсінік бере отырып, пішіндерді бір-бірінен ажырата білуді үйрету,

салыстыру, түстерді шатастырмауға үйрету, құрастыру қабілеттерін  арттыру .

2. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін ойын  арқылы

туындату.

Жеке тұлға ретінде тәрбиелеу ойындар арқылы елестету және

қиял болжамдарын дамыту.

Көрнекіліктер: Пішіндер туралы бине таспа, үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер. Түрлі- түсті қағаз,

қайшы, желім, ыдыстағы су.

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушылық.

Жылулық шеңбер.

Армысың қайырымды аспан

ата!

Армысың мейірімді жер

ана!

Армысың шұғұлалы алтын күн!

Қуан, шаттан алақай!

Күліп шықты бүгін күн!

Сәлеметсіздерме достарым!

 

 

Тәрбиешімен бірге қайталау.

Ұйымдастыру іздестіру.

Балалар бүгін бізде қандай

күн?

Қане апта күндерін айтып өтейікші.

Сенбі, жексенбіде біз не

істейміз?

Олай болса кеше қандай күн

болды?

Ал, бүгін сонда қандай күн?

Балалар айтыңдаршы қазір

жылдың қай мезгілі?Ендеше көктем айларында қандай айлар бар екен айтайықшы қалай

аталады екен?Сонда қазір бізде қандай ай?

Балалар көктем айында

ауа-райы қандаболады?

Далада не жауады?

Дұрыс айтасыңдар балалар

Көктемде күн жылынып жылы

жаққа ұшып кеткен құстар ұшып келеді.

Қар еріп, қар астынан ең

алғшқы өсіп шығатын гүл «Байшешек» гүлі шығады.

Олай болса балалар біз енді сабағымызды бастайық.

Бүгінгі біздің өтетін сабағымыз

Қарапайым математика.

Ал, сабағымыздың тақырыбы:

«Сиқырлы пішіндерге саяхат»

деп аталады.

Балалар біз бүгін сиқырлы

пішіндер әлеміне саяхатқа шығамыз.

Бұл саяхатымыз балалар

біздің ерекше болайын деп тұр.

Міне балалар қараңдаршы

алдарымызда қолдың бейнесі тұр,

бұл бейне жай бейне емес,

арман, тілекті

орындайтын ғажайып алақан

екен.

Бұл алақанға қолымызды қойып,

көзімізді жұмып, іштей ғажайып пішіндер әлеміне апаршы деп армандасақ,

біздің арманымызды

орындайды екен.

Олай болса бәріміз

орнымыздан тұрайық,

алақанға қолымызды қояйық.

Қане балалар біз

сиқырлы пішіндер әлеміне

 келдік.

Ендеше мына тақтаға

назарымызды салайық.

Енді балалар сабағымызды

бастайық.

Қане балалар біз енді

белсенділік орталықтарында жұмыстар жасаймыз.

 Үстел үстіндегі ойындар орталығын сурет

бойынша пішіндерге ұқсас заттарды тауып пішіндерін астарына қиып алып

жапыстырамыз.

Өнер орталығында

балапанның пішіндерін қиып алып

жабыстырамыз.

Су орталығында желкенді қайық

жасаймыз.

Желкенін пішіндерден қиып

алып,

ал, құрылыс орталығында

темір жолға темір жол вокзалын құрастырамыз.

Қазір мен белгілерді

таратам осы белгі бойынша бөлініп орталықтарымызға барып жұмыстарымызды

бастаймыз.

І топ: Көркем әдебиет орталығында

Мынау ненің суреті?

ол қандай пішінге ұқсайды?

Мынау ненің суреті?

 Ол, қандай пішінге ұқсайды екен?

Ал, мынау ненің суреті?

Ол қандай пішінге ұқсайды?

ІІ топ: Ал, балалар өнер орталығында қандай жұмыс жасайын деп жатырмыз.Балапан

жапыстырамыз.Балапанның денесі

басы қандай

олардың түсі қандай?көзі?түс?

тұмсығы, құйрығы, аяғы қандай?

Түсі.Дұрыс айтасыңдар

балалар.

ІІІ топ:  Ал, балалар су

орталығыда қандай жұмыс жасап жатырмыз.Желкенді қайық.

Үшбұрышты қиып алып бөктейміз де таяқшаны алып үшбұрышқа өткіземізде қорапшаға

қадап қайығымызды суға жүзгіземіз.Үшбұрыштың түсі қандай?

Қорапшаның түсі қандай?

ІҮ топ:  Құрлыс орталығында қандай жұмыс

жасап жатырмыз.Темір жол вакзалын құрастырамыз.

Сергіту сәті

Ал балалар тұрайық,

Қолдан шеңбер құрайық.

Дөңгелектей дөңгелеп,

Шыр айналып шығайық.

Қолды аспанға созайық,

Түзеу болып тұрайық.

Бір біріне қосқанда,

Үшбұрышты құрайық.

Жарайсыңдар балалар ал, енді отырамыз.

Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі,

бейсенбі, жұма,сенбі, жексенбі.

демаламыз.

дүйсенбі

 

көктем

 

 

Наурыз, Сәуір, Мамыр

Наурыз

 

Күн жылынады, қар ериді,

жер су болады.

Жаңбыр жауады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

шырша

үшбұрышқа

теледидар

төртбұрыш

алма

дөңгелек

 

 

 

 

 

 

 

Үлкен шеңбер

орташа шеңбер

сары

кішкентай шеңбер

қара

үшбұрыш 

қызыл

 

Көк

қызыл

 

Тәрбиешімен бірге

2 рет

қайталау

 

 

 

Рефлексивті түзетушілік

Балалар біз қайда бардық.

 

 

Ал, қандай пішіндер

туралы айттық

ол жақта?

 

 

Дұрыс жарайсындар

балалар.

Балалар біз бүгін барлығымыз

сабаққа жақсы жауап бердік

сендерге көп- көп рахмет.

Осымен біздің сабағымыз

аяқталды.

 

Ғажайып пішіндер әлеміне

бардық

 

 

үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.

 

 

Сұрақ-жауап арқылы барлық

бала түгелдей сабаққа жақсы араласып отырды.

 

Күтілетін нәтиже: Балалар қайшымен жұмыс жасай алды, геометриялық пішіндерді толық меңгерді,

түстерді ажырата алуды үйренді, ұқсас заттарды салыстыра алды. Желіммен,

ермексазбен, сумен, суреттер арқылы, конструкторлар арқылы сабақты толық, жақсы

орындап шықты. Сөздік қоры молайды, ойлау қабілеттері артты, ұйымшылдыққа үйренді,

қызығушылығы мен белсенділігі артты.

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 889


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст