Топтар
балаларының қабілеттерін анықтау
диагностикасының
сабақ жоспары
Комуникативті қабілет:
«Топ лидері»:
Тандау матрицасы
1. кіммен бір партада
отырғын келеді?
2. кіммен бірге серуенге
шыққын келеді?
3. кімді туған күніне
шақырғын келеді?
Іс жүзіндегі қызметі:
«Дене шынықтыру»
Бірге адымдайық – қимылды ойын
«Қайық ойыны»
Біз өзімізді теңіз саяхатшылары деп елестетейік. Теңіз бетіндегі қайық
желден оңға, содан соң сол ырғалады. Біз де солай ырғалып, қайықта жүзіп бара
жатқандай елестетейік. Енді қайық оңға ырғалды дегенде 1 адым алға жасаймыз,
солға ырғалды дегенде 2 адым артқа жасаймыз.
Шығармашылық қабілеттері, қол маторикасы:
Еркін тақырыпта сурет салу, пластилинмен жұмыс
Танырлық қызметі:
«Интелектауалдық қабілет»
1. ойлан да аяқта... (ойлау)
лимон ащы, ал қант –
шөп жасыл, ал аспан –
адамда екі аяқ, ал итте –
сен ауызбен тамақтанасын, ал құлақпен –
ағашты аралайды, ал шегені –
ит үреді, ал мысық –
кеме жүзеді, ал машина –
шиені жейді, ал шәйді –
түнде қараңғы, ал күндіз –
әнші өлең айтады, ал құрылысшы –
2. төрт құбылыс... (Есте
сақтау) су-қол созады, ауа-жоғары көтереді, от-айналдырады, жер-қолдарын төмен
түсіреді.
Балалар психологтың айтқан құбылыстарына
байланысты жоғарыда айтылған қимылдарды жасайды
Көркем-эстетикалық қызметі (Хореографиялық,
бейнелеу, музыкалық қабілеттері):
Хормен және жеке өлең айту
Алыңған қорытынды сарапталып топ
диагностикасы жасалады.
Педагог-психолог: Ш.Карин