Бірінші кіші тобының ұйымдасқан
оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: “Қатынас”
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: “Жазда”
Мақсаты: Жыл мезгілдеріне түсінік беру,
сөздік қорларын байыту жаз, ауыл, қаз т.б.
Билингвалдық компаненті: Жаз – лето, ыстық- жарко, ауыл - деревня
Іс - әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
Дәләлдеп талаптану |
Шеңберге тұру. Сұрақтарға жауап беру. Қазір қай жыл мезгілі? Бүгін ауа райы қандай? Жаз айларын атайықшы? |
Шеңбер жасау.
- жаз - жылы Балалар барлығы апаймен қосылып жаз айларын атап өтеді. |
Ұйымдастырушылық ізденіс
|
Балалар біз қайда келдік? Балаларға жаңа сабақты түсіндіру. Жазда күн ыстық, кей кезде жаңбырлы болады. Балалар жазда қалай киінеміз? Өйіткені күн ыстық болады. Жазда далада көп жүруге болмайды. Басымыз, ішіміз ауырады. Мен сендерге жаз айларын атап өтейін Маусым, шілде, тамыз. Сергіту сәті. Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ, Алақанды ашайық Беске, бесті қосайық. Суреттермен жұмыс жасау. Мынау суретте нені көріп тұрсыңдар? Дұрыс балалар суға шомылып жатыр, өзенге. Өзенге жалғыз баруға болмайды. Анамызбен, әкемізбен немесе тәтемізбен, ағамызбен бару керек. Балаларға сұрақтар қойылады, әңгіме құрастырады. |
- балабақшаға Балалар отырып тыңдайды.
- жеңіл
Бәрі апймен қайталайды. Балалар сергіту сәтін қимыл - қозғалыспен қайталайды.
Балаларды. Балалар суреттермен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрастырады. |
Рефлекстік түэету |
.Д/ойын “Мына гүлді жақсы боя” Мен сендерге глдің суретін беремін сол гүлді кім күшті бояйды екен. Ол үшін біз
Мақтап - мадақтау. |
Суретті бәрі бояйды . |
Күтілетін нәтиже
Білу: Сабақты толық меңгеруге,
тәрбиешіні тыңдауға.
Болу: Жазда ауа райындағы
құбылыстарды.
Қолдану: Мақал - мәтелдерді айта білу.