Күні: 8.08.2017 ж
Тобы: «Балапан»
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Жабыстыру
Тақырыбы: Аквариумдағы балықтар
Мақсаты: а)Желіммен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
ә)желімен жұмыс істеуге деген қызығушылығын және өз жұмысына
деген қуаныш сезімін ояту.
Билингвальды компонент:балық- рыба.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
Мотивациялық қозғаушы |
Тәрбиеші балаларға топтағы аквариумдағы балықтарды көрсетеді.Мынау - аквариум, мұнда балықтар өмір сүреді.Балаларға келесі жұмбақтың шешуін табуды ұсынады: Қызыл түсті, Мөлдір сулы. Сары түсті,Тасты, құмды. Жасыл түсті балықтар, Әйнек үйде қалықтар. Ол не, балалар? Өлең сөзінің мағынасын түсіндіріп,тәрбиеші өзі шешуін айтады. |
Балалар аквариумға назар аударады.
-Ол аквариум. |
Іздену-ұйымдастырушы |
- Сендер балықты қайдан көрдіңдер? - Балалар, бізде көптеген аквариумдар бар, сендер өздеріңе ұнаған аквариумды таңдап алып, оған ұнаған балықтарыңызды жабыстырамыз. Енді осы аквариумды әдемлеп әшекелейміз. - - Аквариум ішінде балықтан басқа тығы не болады? -Балықтар немен қоректенеді? |
Көрген балықтары жайлы әңгімелейді.
Балалар балықтар аквариумда не болатының және немен қоректенетінін айтады
|
Рефлексивті түзетушілік |
Сергіту сәті: Өзенге біз барайық, Балық аулап алайық. Ұстап алған балықты, Аквариумға салайық. (Ф.Н.) - Балалар, сендердің аквариумдарың өте әдемі болып, керемет жақсы шықты. Кімге сыйлағыларың келеді? Балалар ойланады. |
Жаңсы көңіл күймен жасайды. Өлең жолдарымен сәйкес қимылдар жасайды. Балалар өздерінің достарына сыйлыққа береді. |
|
Тәрбиеші балалардың жұмыстарын талқылап, аквариумдағы балықтардың көңілдері көтерілгенін айтады. |
Балалар өз жүмыстарын тамашалайды. |
Нені білу керек: балықтардың
үй жағдайында аквариумда өмір сүретінін.
Қандай түсініктерді игерді: қылқаламды дұрыс ұстауды, ұқыпты
жабыстыра білуді, ептілікті, икемділікті.
Меңгерген дағдылары
мен іскерліктері:түрлі түсті қағаздар арқылы судың түсі көк мөлдір болатынын білді