«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының «Балдырған» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны  
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли-сад «Балдырған» города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Аққала»

05.01.2018

Технологиялық карта

Күні:

Тобы: «Балапан»

  Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімдері:

Мүсіндеу.

Тақырыбы: «Аққала»

Мақсаты:

1. Дөңгелек қимылдармен

кесектерді домалату арқылы аққаланы мүсіндеуді үйрету.

2.Саусақтың ұсақ бұлшықеттерінің моторикасын дамыту.

Билингвалдв

компонент: аққала-снеговик,

сәбіз-морковь.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеттері

Балалардың іс -әрекеті

Мотивациялық

Қозғалушылық

Педагог

М.Мақатаевтың «Ақ қалам» өлеңінен үзінді оқиды. Ақ балам менің ақ балам,

Ақ

қала жаса менің ақ балам.

Педагог

балаларға шар тәрізді екі бөліктен тұратын ойыншық аққаланы ұсынады.

Сөздік

жұмыс: Аққала

Балалар

педағогты мұқият тыңдай отырып, үлестірмелі материялдардағы суретке көз

жүгіртеді.

«Аққала»

сөзін қайталайды.

Ұйымдастырушы

лық

ізденістілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Аққаламыз

қандай түсті?

-Ол

неге ақ?

-Біздің

аққаланың басы қандай?

\-Ал

мынау не?

-Сұлбасы

қандай?

-Үлкендігі

қандай?

-Ермексаздан

аққаланығ домалақ денесін қалай жасайтынымызды кім көрсетеді?

Билингвалды

компонент:

Аққала-сенговик,

сәбіз-морковь

Педагог

балаларға домалақ мүсін сомдау амалдарын пысықтату үшін пласмассадан жасалған

шарларды таратып береді.

Сергіту

сәті

Аппақ

қарды уыстап,

Алақанға

салайық

Онға

бір рет,

Солға

бір рет

Мойын

бұрып алайық,

Домалақтап

аппақ қармен,

Біз

аққала жасайық.

Педагог

балаларға ақ ермексаздан жасалған «Аққаланы» көрнекілік ретінде көрсетіп,

жасау жолдарын түсіндіреді.

-Қолымызға

ақ ремексаздың бір кішкене кесегін аламыз

-Бұл

біздің сомдайтын аққаланын басы болады.

Енді

осы кесекті екі алақанымызбен домалатып, шар жасаймыз.

Балалар

аққаланың басы дайын (көрсетеді)

Ал

енді денесін осылай сәл үлкендеу етіп жасап, басы мен денесін бір-біріне

жабыстырамыз.

Ал

енді біздің аққалаға не жетпейді.?

Қолдарын

сомдау үшін ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек.

Осы

бөлшектерді де алақанымызбен домалатып, екі жағына жабыстырып,

орналастырамыз.

Ал

мына түймелерден – көз, сәбізден – мұрын жасаймыз.

-Екі

қолы ше?

Жеке

жұмыс жүргізіледі

-Ол

аппақ түсті

-өйткені

ол аөөардан жасалады

-домалақ

-Ол

кеудесі, іші

-ол

жері де домалақ, үлкендеу.

Балалар

алақандарымен домалақ шар жасайды.

 

 

 

Шарларды

қарастырады

 

 

Балалар

орындарынан тұрып жерден қар алып, алақанға салып қолдарындағы қарды

домалақтай беріп, бойларын тік ұстап, онға бір, солға бір мойындарын барынша

соза қарайды.

 

Балалар

жұмыс жасау ретімен танысады.

Педагогты

мұқият тыңдайды.

 

 

Екі

қолдарымен ауада алақанның бейнесін келтіреді.

 

Балалар

қолдарына ақ ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, қолдарын,

денесін домалақ шар тәрізді мүсіндейді.

 

 

Рефлексиялық

түзетушілік

Сабақтың

соңында педагог балаларды мадақтайды. Балалар мүсіндеген аққалаларын педагог

көрмеге қояды.

Қуаныштарын

білдіреді.

Нені білу керек: -екі бөліктен тұратын

аққаланы  жасауды  білді.

Қандай түсініктерді игерді: -домалақ пішінде сомдауды, ақ

түс – қардың түсі, яғни қардай аппақ дегенді білдіретін  игерді.

Меңгерген  дағдылары мен іскерліктері: -мүсіндеуде – екі қолмен

әртүрлі көлемдегі шарларды домалақтау, оларды көлеміне қарай қажетті дене

мүшелерін жабыстыру тәрізді сомдау амалдарын меңгерді.

 

 

 

Просмотров: 1253


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст