Ойлау тақырыбына арналған диагностикалық материал, жалпылау тақырыбына
зерттеу әдістемесі.
Мақсаты: Ересектер тобының тәрбиеленушілерінің жалпылау қабілетін анықтау;
Өткізу түрі:
Коррекциялық сабақ
Диагностикалық материал: Жалпылау қасиетін әдістеме көмегімен зерттеп, анықтау;
Жұмыс барысы: Тәрбиеленушіге 10 қатардан тұратын сөздер тізімі оқылады. Бала сол, әрбір
қатардан мағынасы бойынша келіспейтін бір сөзді атау керек;
1) кітап, портфель, чемодан, әмиян;
2) пеш, керосинка, балауыз, тоқ плита;
3) трамвай, автобус, трактор, тралейбус;
4) қайық, арба, мотоцикл, велосипед;
5) өзен, көпір, мұхит, көл;
6) көбелек, сызғыш, қарындаш,өшіргіш;
7) мейрімді, қатігез, көңілді, қара;
8) ата, ұстаз, әке, шеше;
9) минут, секунд, сағат, таңертең;
10) Омаров, Қанат, Жанат, Марат;
Нәтижені қортындылау:
Әр
дұрыс жауапқа 1 ұпай, ал қате жауапқа 0 ұпай;
10 – 8 ұпай – Жалпылау қабілеті жоғары;
7 – 5 ұпай - Жалпылау қабілеті орташа. Олар әрқашан
заттардың қасиетін бөліп тани алмайды;
4 және төмен - Жалпылау қабілеті төмен